Tukifoorumi

Ei vastausta / kirjoitusyritys epäonnistui

bryantdavis2019@gmail.combryantdavis2019@gmail.com Viestejä: 2Verified User
sisään R7

Hei, olen yrittänyt katsoa ympärilleni, enkä näytä löytävän mitään mikä auttaisi. Pyörässäni on 6-pinniset valjaat ja olen yrittänyt tehdä 6-pinnistä tarkistusta paperiliittimellä ja yleismittarilla ja kaikki toimii niin kuin pitää. Olen myös yrittänyt tehdä Test Interface -apua ohjelmistossa ja minulla on 36 avain päällä ja 0 avain pois päältä. En ole oikein varma, mitä muuta kokeilla, koska sikäli kuin olen nähnyt MT07-foorumeilla, tämä on oikea käyttäytyminen testiliittymälle. Kaikki apu on tervetullutta kiitos.

Kommentit

  • bryantdavis2019@gmail.combryantdavis2019@gmail.com Viestejä: 2Verified User

    Toimin varmaan vähän liian nopeasti tämän keskustelupalstan kanssa. Kävi ilmi, että yritin käydä ohjelmiston läpi liian nopeasti. Jos joku muu törmää tähän ja hänellä on tämä ongelma, korjasin sen Flash ECU -prosessissa, odotin vain pidempään jokaisessa kehotteessa. Kun se tulee "Turn key On" tai vastaavaan, tein toiminnon ja odotin noin 30 sekuntia ennen kuin painan OK-painiketta ja jatkan prosessia.

  • octavio@ftecu.comoctavio@ftecu.com Viestejä: 191Staff User

    Hei, Kyllä, se on mahdollista tehdä nopeasti, koska ohjelmisto toimii edelleen taustalla, vaikka emme näe sitä. Mielestäni 30 sekuntia on luultavasti liian pitkä aika, mutta jos se toimii sujuvasti, en kyseenalaista sitä. Kiitos oivalluksesta. Terveisin

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.