Helpforum

Geen reactie / schrijfpoging mislukt

bryantdavis2019@gmail.combryantdavis2019@gmail.com Berichten: 2Verified User

Hallo, ik heb geprobeerd rond te kijken en ik kan niets vinden dat kan helpen. Ik heb het 6-pins harnas op mijn fiets en ik heb geprobeerd de 6-pins controle uit te voeren met een paperclip en multimeter en alles werkt zoals het hoort. Ik heb ook geprobeerd de Test Interface-help in de software te doen en ik heb een 36 met de sleutel aan en een 0 met de sleutel uit. Ik weet niet echt wat ik nog meer moet proberen, want voor zover ik heb gezien op de MT07-forums, is dit correct gedrag voor de testinterface. Alle hulp wordt op prijs gesteld, bedankt.

Comments

  • bryantdavis2019@gmail.combryantdavis2019@gmail.com Berichten: 2Verified User

    Nou, ik heb iets te snel gehandeld, denk ik met dit forumbericht. Blijkt dat ik te snel door de software probeerde te gaan. Als iemand anders dit tegenkomt en dit probleem heeft, heb ik het opgelost door in het Flash ECU-proces te wachten. Ik wachtte gewoon langer bij elke prompt. Als het op "Turn key On" of dat soort dingen zou komen, zou ik de actie uitvoeren en dan ongeveer 30 seconden wachten voordat ik op de OK-knop druk en verder ga met het proces

  • octavio@ftecu.comoctavio@ftecu.com Berichten: 191Staff User

    Hallo, Ja, het is mogelijk om het te snel te doen omdat de software nog steeds op de achtergrond werkt, hoewel we het niet kunnen zien. Ik denk dat 30 seconden waarschijnlijk te lang is, maar als het soepel werkt, zal ik het niet in twijfel trekken. Bedankt voor het inzicht Groeten

Meld je aan of registreer je om te reageren.