Tukifoorumi

DTC ECU: n vilkkumisen jälkeen

SMFreakSMFreak Viestejä: 18Verified User

Kyllästyminen talvella, koska tämä on hyvin yksinkertaista, liitin GSXR 1000, 2020 Diag -liittimen vi BT Android Torque Pro -sovellukseen vain uteliaisena, mitä näen kyseisestä sovelluksesta ja tarkistaaksesi mahdolliset vikakoodit. Tästä tavusta riippumatta käytä CAN-väylää eri moduulien tiedonsiirtoon, DIagille se on K-Line. Vikakoodien skannaus Torque-sovelluksesta osoitti 4 vikakoodia ja mietin, kuinka tämä on mahdollista, kun ECU on päivitetty kartalla 17-19 GSXR1000 - 32920-17KG2 (EU) Rajoittamattomat ECU: n Flash-vikakoodit poistetaan myös. Ei saa johtaa harhaan, byke Dashissa ei ole virheitä ja byke toimii normaalisti, mutta vain vääntömomentin tarkistus näyttää nämä vikakoodit. Varmista, että FT UI: stä O2, PAIR ja EXCVA poistetaan käytöstä ja HW poistetaan, koska minulla on täysi Akra-pakokaasu ja PAIR poistetaan, jos estolevyt on asennettu. Ei hätää, mutta ihmettelet, kuinka nämä virheet tallennetaan ECU-flash-muistin jälkeen, koska FT on poistanut kaikki näyttökuvan laitteet käytöstä?


Kommentit

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, On mahdollista, että nämä voidaan vain tallentaa vikakoodeiksi, minkä vuoksi ne eivät todellakaan näy vikana viivaasi. Jos tyhjennät ne kaikki polkupyörän vilkkuessa nyt, ne eivät todennäköisesti tule takaisin. Mutta jos pyörä kulkee normaalisti eikä sillä ole valoa kojelaudassa, en murehtisi siitä liikaa. Kiitos, Jason A.

  • SMFreakSMFreak Viestejä: 18Verified User

    Hei, Toistaiseksi kun moottori käy autotallissa (ei ollut ajoa vikojen poistamisen jälkeen), olen tyhjentänyt kaikki vikakoodit paitsi EXCVA. Tämä ilmestyy uudelleen. Yleensä en välitä näistä piilotetuista tai sanotaan tallennetuista vikoista niin kauan kuin byke toimii normaalisti, mutta niiden poistamisen jälkeen niiden ei pitäisi ilmestyä uudelleen, koska kaikki mainitut toiminnot on poistettu käytöstä FT: n rajoittamattoman kartan kautta samanaikaisesti poistamalla kaikki vaaditut HW. Halusin vain jakaa.

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, Se on outoa, vaikka kertoisin minulle, jos lisää vikoja ilmenee pyörän ajon jälkeen. Kiitos, Jason A.

  • RoninRonin Viestejä: 9Verified User

    Hei Jason, näen saman myös obd-työkalussa, mutta ei FI kojetaulussa (mielestäni tämä on normaalia ja ok tapahtua) kaikki flash-pyörät näyttävät myös nämä, jos kiinnität obd-työkalun niihin, ellei ole väärässä, mielenkiintoista aiheeseen, joten liityin, niiden poistaminen ei tyhjennä niitä, ne tulevat takaisin:

    veb6kiwpPEawnbwmwmbwNBawnbwmv6khbwnb6hpcvkh

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, hyvä että valo ei syty ainakaan kojelaudan kanssa. Kerro minulle uudelleen osanumero ECU-tiedosto, jonka osoitit sisään, niin kirjoitan tämän muistiin. Kiitos, Jason A.

  • RoninRonin Viestejä: 9Verified User

    Hei, Ecu osanumero: 17k02 Tiedosto on rajoittamaton, luulen että jos teemme obdII:n tai skannaamme muilla pyörillä, ehkä se on sama? Useimmat ihmiset eivät tiedä kuinka suorittaa obdII-testi gsxr1000: lla, se on helppoa, tarvitset vain sovittimen

  • RoninRonin Viestejä: 9Verified User

    Halusin vain lisätä, että minulla on huoltotyökalun kytkin ja kun laitan sen (päälle), viiva sanoo (C00), joten kaikki on ok, mutta en ole varma, miksi obdII antaa meille 4 koodia, mielenkiintoista mutta ei ongelmaa.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.