Helpforum

Kaarten voor MT07

justincrazy98@gmail.comjustincrazy98@gmail.com Berichten: 1Verified User

Ik heb een gloednieuwe 2019 MT07 met 3 mijl erop. Ik heb er gewoon een volledige m4-uitlaat op gezet zonder dB-killer. Weet iemand of heeft kaarten die ik zou kunnen gebruiken om het opnieuw te flitsen om het weer rijker te laten worden in plaats van mager.

tagged:

Comments

  • tdurham559@gmail.comtdurham559@gmail.com Berichten: 1Verified User

    wanneer u de FTECU-software krijgt, gebruikt u het uitlaatbestand van de graven en het zou goed moeten werken voor de M4. mijn vriend heeft een M4-uitlaat met een fase 2 DNA-luchtfilter en hij voert de gravenopstelling uit en hij heeft zoveel kracht! hij kan power wheelies in de 3e versnelling optrekken, geen probleem. Anders dan dat ben ik niet zo zeker van

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

    U moet ervoor zorgen dat het ECU-onderdeelnummer hetzelfde is als het bestandsonderdeelnummer, anders zult u problemen tegenkomen.

  • marius.karstad@gmail.commarius.karstad@gmail.com Berichten: 8Verified User

    Ik heb de Graves-kaart bekeken en ik zie dat de revlimits op die kaart zijn verhoogd tot 11700 -11800 tpm op zacht. 11850 - 12.000 tpm op hard. Is dit veilig? De onbeperkte kaart is niet meer dan 10450 tpm.

  • DeanosDeanos Berichten: 5Verified User

    Is er een kans dat die Graves worden toegewezen aan een ander ECU-onderdeelnummer?

    2015 MT-07 with SC Projects imitation and full DNA filter system.

    https://www.instagram.com/deanos_rides

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, dat is naar eigen goeddunken van Graves Motorsports, we hebben geen betrokkenheid bij of eigendom van de bestanden die ze maken. Als je hun uitlaat hebt gekocht, weet ik zeker dat ze een bestand voor je zouden maken als je contact met hen opnam. Maar aangezien dat niet het geval is, zouden ze niet helpen. Bedankt, Jason A.

  • jester8609@gmail.comjester8609@gmail.com Berichten: 1Verified User

    wat is dan het antwoord

  • fabio.teles@hotmail.comfabio.teles@hotmail.com Berichten: 11Verified User

    Koop een Graves-uitlaat zoals ik deed en ze sturen je het juiste bestand voor je motor en uitlaat. 😉

Meld je aan of registreer je om te reageren.