Tukifoorumi

Kartat mt07: lle

justincrazy98@gmail.comjustincrazy98@gmail.com Viestejä: 1Verified User

Minulla on aivan uusi 2019 mt07, jossa on 3 mailia. Laitoin siihen vain täyden m4 pakokaasun ilman dB-tappaajaa. Tietääkö kukaan tai onko minulla mitään karttoja, joita voisin käyttää uudelleentäyttämään sitä saadakseni enemmän juoksemiseen rikkaammaksi kuin laihaksi.

tagged:

Kommentit

  • tdurham559@gmail.comtdurham559@gmail.com Viestejä: 1Verified User

    Kun saat FTECU-ohjelmiston, käytä haudojen poistotiedostoa, ja sen pitäisi toimia M4: lle. kaverillani on M4-pakokaasu, jossa on vaiheen 2 DNA-ilmansuodatin, ja hän suorittaa hautoja ja hänellä on niin paljon voimaa! hän voi vetää voimansiirtoja kolmannessa vaihteessa ilman ongelmia. Muut kuin im en ole liian varma

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User

    Sinun on varmistettava, että ECU-osanumero on sama kuin tiedoston osanumero, muuten sinulla on ongelmia.

  • marius.karstad@gmail.commarius.karstad@gmail.com Viestejä: 8Verified User

    Tarkistin Graves-kartan ja huomaan, että kyseisen kartan uusintarajoitukset on korotettu pehmeällä nopeuteen 11700–11800 rpm. 11850 - 12000 rpm kovalla. Onko tämä turvallista? Rajoittamaton kartta on enintään 10450 rpm.

  • DeanosDeanos Viestejä: 5Verified User

    Onko mitään mahdollisuuksia saada, että Graves kartoitetaan eri ECU-osanumeroon?

    2015 MT-07 with SC Projects imitation and full DNA filter system.

    https://www.instagram.com/deanos_rides

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, Se on Graves Motorsportsin yksinomaista harkintaa. Emme osallistu mihinkään heidän luomiinsa tiedostoihin. Jos ostit pakokaasun, olen varma, että he tekisivät sinulle tiedoston, jos ottaisit heihin yhteyttä. Mutta koska näin ei ole, he eivät auttaisi. Kiitos, Jason A.

  • jester8609@gmail.comjester8609@gmail.com Viestejä: 1Verified User

    sitten mikä on vastaus

  • fabio.teles@hotmail.comfabio.teles@hotmail.com Viestejä: 11Verified User

    Osta hautojen pakoputki kuten minä, ja he lähettävät sinulle oikean tiedoston polkupyörääsi ja pakokaasua varten. 😉

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.