Supportforum

2017 zx636

Jag har tittat runt på videor som försöker hjälpa till med att justera min cykel och det verkar som om det finns en massa funktioner på andra företag som flashtune har för min cykel, nämligen Woolwich racing-programvara. Så min fråga är, kommer flashtune att lägga till fler funktioner i programvaran ungefär som Woolwich racing och andra så att jag helt kan låsa upp min cykel?

kommentarer

  • kento_ftecukento_ftecu Inlägg: 776Staff User

    Vilken funktion letar du efter?

  • remeil@hotmail.co.ukremeil@hotmail.co.uk Inlägg: 13Verified User

    En funktion jag inte har är att inaktivera O2-sensorn. Jag har sett saker som gropbegränsare och lanseringskontroll också

  • kento_ftecukento_ftecu Inlägg: 776Staff User

    Pit Limiter och LCS finns inte för den modellen. Att ta bort O2-sensorn på den modellen utlöser inte en felkod, så den funktionen krävs inte i den filen.

  • remeil@hotmail.co.ukremeil@hotmail.co.uk Inlägg: 13Verified User

    Jag hittade de alternativ som finns tillgängliga på Woolwich racing för min cykel men jag förstår att ni inte gör det. Det skulle bara vara trevligt att ha alternativet tillgängligt från er

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Inlägg: 1,071Staff User

    Hej, O2-sensorn är avstängd som standard så du behöver inte oroa dig där. Ledsen att säga, men Pit Limiter och LCS kommer inte att vara något vi planerar att lägga till den här cykeln när som helst snart. Tack, Jason A.

Logga in eller registrera dig för att kommentera.