Helpforum

2017 zx636

remeil@hotmail.co.ukremeil@hotmail.co.uk Berichten: 13Verified User

Ik heb een video bekeken om te helpen bij het afstemmen van mijn fiets en het lijkt erop dat er een heleboel functies zijn bij andere bedrijven die Flashtune voor mijn fiets heeft, namelijk Woolwich-racesoftware. Dus mijn vraag is: gaat Flashtune meer functies aan de software toevoegen, net zoals Woolwich Racing en andere, zodat ik mijn motor volledig kan ontgrendelen?

Comments

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

    Naar welke functie ben je op zoek?

  • remeil@hotmail.co.ukremeil@hotmail.co.uk Berichten: 13Verified User

    Een functie die ik niet heb, is het uitschakelen van de O2-sensor. Ik heb ook dingen gezien als pit limiters en launch control

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

    Pitbegrenzer en LCS zijn niet beschikbaar voor dat model. Het verwijderen van de O2-sensor op dat model zal geen foutcode activeren, dus die functie is niet vereist voor dat bestand.

  • remeil@hotmail.co.ukremeil@hotmail.co.uk Berichten: 13Verified User

    Ik vond die opties beschikbaar op Woolwich Racing voor mijn motor, maar ik begrijp dat jullie het niet doen. Het zou gewoon leuk zijn om de optie van jullie te hebben

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, de O2-sensor is standaard uitgeschakeld, dus u hoeft zich daar geen zorgen over te maken. Sorry om te zeggen, maar de Pit Limiter en LCS zullen niet iets zijn dat we binnenkort aan deze fiets willen toevoegen. Bedankt, Jason A.

Meld je aan of registreer je om te reageren.