Tukifoorumi

2017 zx636

remeil@hotmail.co.ukremeil@hotmail.co.uk Viestejä: 13Verified User

Olen etsinyt videoita, jotka yrittävät auttaa pyörän virittämisessä, ja näyttää siltä, että muilla yrityksillä on joukko ominaisuuksia, joita flashtuneilla on polkupyörälleni, nimittäin Woolwich-kilpaohjelmisto. Joten kysymykseni on, lisääkö flash-ohjelmisto enemmän ominaisuuksia ohjelmistoon, kuten Woolwich racing ja muut, jotta voisin avata pyöräni kokonaan?

Kommentit

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User

    Mitä ominaisuutta etsit?

  • remeil@hotmail.co.ukremeil@hotmail.co.uk Viestejä: 13Verified User

    Yksi ominaisuus, jota minulla ei ole, on poistaa O2-anturi käytöstä. Olen nähnyt esimerkiksi kuopanrajoittimia ja laukaisunhallintaa

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User

    Kaivonrajoitin ja LCS eivät ole käytettävissä tälle mallille. O2-anturin poistaminen kyseisestä mallista ei laukaise virhekoodia, joten kyseistä ominaisuutta ei vaadita kyseisessä tiedostossa.

  • remeil@hotmail.co.ukremeil@hotmail.co.uk Viestejä: 13Verified User

    Löysin nämä vaihtoehdot Woolwich-kilpailuista polkupyörälleni, mutta ymmärrän, ettet tee sitä. Olisi vain mukavaa saada vaihtoehto sinulle

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, O2-anturi on oletusarvoisesti poissa käytöstä, joten sinun ei tarvitse huolehtia siitä. Anteeksi sanoa, mutta Pit Limiter ja LCS eivät ole jotain, jonka aiomme lisätä tähän pyörään milloin tahansa. Kiitos, Jason A.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.