Supportforum

Ny licensutgåva

Jag har precis anslutit min FTECU-maskinvara och det tillåter mig inte att blinka min ECU. Min '' licenscheck '' på FTECU-tuning-sviten säger att den är för en Yamaha (JP) från 2019. Men på mitt ftecu-konto på din webbplats står det att min licens är för en FZ09 14-15. Snälla hjälp!!

kommentarer

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Inlägg: 1,071Staff User

    Hej, vilken fil försöker du blinka med och vad är ditt ECU-artikelnummer? Tack, Jason A.

  • nick.best1988@hotmail.co.uknick.best1988@hotmail.co.uk Inlägg: 3Verified User

    Hej Jason, Kent hjälpte mig vänligt med detta på måndag och återställde min licens, så allt verkar fungera bra. Jag har dock en fråga; Min ECU s / n är: BS2-8591A-00 och det är en MT09 (EU) 2020. Jag använde motsvarande ECU-fil på inställningen ganska och det fungerade helt bra. Licensen säger dock fortfarande att det är en 14-15 FZ09 med mitt online-konto, men verkar inte ge mig några problem. Är det här helt normalt?

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Inlägg: 1,071Staff User

    Hej, glad att höra att han hjälpte dig igenom det. Ja, oroa dig inte mycket för det, det är bara en allmän klassificering för våra register. Tack, Jason A.

Logga in eller registrera dig för att kommentera.