Tukifoorumi

Uusi lisenssiongelma

nick.best1988@hotmail.co.uknick.best1988@hotmail.co.uk Viestejä: 3Verified User

Olen juuri liittänyt FTECU-laitteistoni, eikä se salli minun välittää ECU: ta. FTECU-virityspaketin '' lisenssitarkistuksessani '' todetaan, että se on tarkoitettu vuoden 2019 Yamahalle (JP). Verkkosivustosi ftecu-tililläni ilmoitetaan kuitenkin, että lisenssini on FZ09 14-15. Auttakaa!!

Kommentit

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, mitä tiedostoa yrität välähtää ja mikä on ECU-osanumerosi? Kiitos, Jason A.

  • nick.best1988@hotmail.co.uknick.best1988@hotmail.co.uk Viestejä: 3Verified User

    Hei Jason, Kent auttoi minua ystävällisesti tässä maanantaina ja palautti lisenssin, joten kaikki näyttää toimivan hyvin. Minulla on kuitenkin yksi kysely; ECUni s / n on: BS2-8591A-00 ja se on vuoden 2020 MT09 (EU). Käytin vastaavaa ECU-tiedostoa virityksessä melko hyvin ja se toimi aivan hyvin. Lisenssissä sanotaan kuitenkin edelleen, että se on 14-15 FZ09 online-tililläni, mutta se ei näytä antavan minulle mitään ongelmia. Onko tämä kaikki normaalia?

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, iloinen kuulla, että hän auttoi sinua sen läpi. Kyllä, älä huoli siitä paljon, se on vain yleinen luokitus tietueihimme. Kiitos, Jason A.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.