Helpforum

Nieuw licentieprobleem

nick.best1988@hotmail.co.uknick.best1988@hotmail.co.uk Berichten: 3Verified User

Ik heb zojuist mijn FTECU-hardware aangesloten en ik kan mijn ECU niet flitsen. Mijn 'licentiecontrole' op de FTECU-tuning suite geeft aan dat het voor een 2019 Yamaha (JP) is. Op mijn ftecu-account op uw website staat echter dat mijn licentie voor een FZ09 14-15 is. Help alstublieft!!

Comments

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, met welk bestand probeer je te flitsen en wat is het onderdeelnummer van je ECU? Bedankt, Jason A.

  • nick.best1988@hotmail.co.uknick.best1988@hotmail.co.uk Berichten: 3Verified User

    Hallo Jason, Kent heeft me maandag hier vriendelijk bij geholpen en mijn licentie opnieuw ingesteld, dus alles lijkt goed te werken. Ik heb echter één vraag; Mijn ECU s / n is: BS2-8591A-00 en het is een MT09 (EU) uit 2020. Ik heb het corresponderende ECU-bestand behoorlijk gebruikt bij het afstemmen en het werkte absoluut prima. De licentie zegt echter nog steeds dat het een 14-15 FZ09 is met mijn online account, maar het lijkt me geen problemen te geven. Is dit allemaal normaal?

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, blij te horen dat hij je er doorheen heeft geholpen. Ja, maak je daar niet veel zorgen over, het is gewoon een algemeen klassement voor onze administratie. Bedankt, Jason A.

Meld je aan of registreer je om te reageren.