Helpforum

startcontrole

maxime.salembier@hotmail.frmaxime.salembier@hotmail.fr Berichten: 20Verified User

Ik heb een probleem met de launch-control, hij wordt niet gedeactiveerd in de tweede snelheid hij wordt gedeactiveerd wanneer ik de 4e snelheid zet, kun je de wijziging aanbrengen, bedankt

Comments

  • maxime.salembier@hotmail.frmaxime.salembier@hotmail.fr Berichten: 20Verified User

    HALLO KAN IK EEN ANTWOORD HEBBEN!

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User
    bewerkt November 2020

    Hallo, wat bedoel je precies als je zegt dat het gedeactiveerd is in de 4e snelheid? In de 4e versnelling? of 40kmh? Bedankt, Jason A.

  • maxime.salembier@hotmail.frmaxime.salembier@hotmail.fr Berichten: 20Verified User

    nee als ik naar de 4e versnelling schakel

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, ok, wat is het onderdeelnummer van je ECU en met welk bestand heb je geflitst? Bedankt, Jason A.

  • maxime.salembier@hotmail.frmaxime.salembier@hotmail.fr Berichten: 20Verified User

    op alle ECU's 17k90 / 17k00 17k92 / 17k02 17k93 ......

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, heb je al die onderdeelnummerbestanden in je specifieke ECU zonder succes geprobeerd? Wat is uw specifieke ECU-onderdeelnummer? Ik heb alle drie de regels met informatie over de Denso-sticker nodig. Bedankt, Jason A.

  • maxime.salembier@hotmail.frmaxime.salembier@hotmail.fr Berichten: 20Verified User

    hallo nee je begrijpt het niet op de meer dan 50 GSXR 1000 die ik flitste, er is er geen die de startcontrole correct uitvoert als ik de lancering activeer, moet hij afsnijden bij 10.000 tpm in de 1e versnelling en dan de osque Ik heb het 2e rapport geplaatst dat het normaal zou moeten rijden. Dit is niet het geval, hij snijdt bij 10.000 tpm in een 1/2/3/4 versnellingsbakverhouding

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, ok geen probleem, ik zal een fiets moeten vinden om het hier te testen en kijken of ik je exacte probleem kan reproduceren. Bedankt, Jason A.

  • SMFreakSMFreak Berichten: 18Verified User
    bewerkt December 2020

    Zal mijn fiets controleren zodra het weer is gezakt, maar dit staat in de onderhoudshandleiding, het schakelt de versnellingen 1-4 uit of stopt met snijden zodra het gas wordt losgelaten of de rem wordt aangetrokken. Vanaf GSX-R 1000 SM Launch Control System Beschrijving (indien aanwezig) Het launch control-systeem maakt het gemakkelijker voor een rijder om snel te starten in wedstrijden op een gesloten parcours. Zodra de rijder de launch control selecteert met behulp van de motorstop / startschakelaar op het rechter stuur, regelt het systeem de gasklepopening en het ontstekingstijdstip om het motortoerental automatisch te begrenzen en de koppelafgifte te optimaliseren terwijl de rijder de gasgreep ruim houdt Open. Hierdoor kan de berijder zich concentreren op het gevoel in de koppelingshendel. Wanneer de launch control is ingesteld, worden het ontstekingstijdstip, de Suzuki-rijmoduskeuzeschakelaar (S-DMS) en de tractiecontrole overgeschakeld naar de speciale modus voor de launch control en de rijmodusindicator (1) en de tractiecontrolesysteemindicator (2) tonen "L ". Deze regeling wordt automatisch opgeheven onder de voorwaarde dat de versnelling naar de 4e wordt geschakeld of het voertuig wordt afgeremd door de gashendel los te laten of op de rem te trappen. In dit systeem bewaakt de ECM de gaspedaalpositiesensor, CKP-sensor, TP-sensor, GP-sensor, snelheidssensoren voor en achter en regelt de gasklepopening en het ontstekingstijdstip. Op het moment van de lancering houdt het systeem het motortoerental op een vooraf ingesteld niveau dat is geselecteerd om de motor op zijn koppelpiek te houden. Zodra de koppelingshendel wordt losgelaten en de koppeling is ingeschakeld, is het motortoerental niet langer beperkt, maar wordt de gasklepopening geregeld om de motor op het ideale koppel te houden voor optimale acceleratie.

  • maxime.salembier@hotmail.frmaxime.salembier@hotmail.fr Berichten: 20Verified User

    Ja, maar het werkt niet goed als het in 4 snijdt Het moet in 2 snijden

Meld je aan of registreer je om te reageren.