Helpforum

Yoshimura Race Alpha 3/4 systeem

pinpo.lee@gmail.compinpo.lee@gmail.com Berichten: 6Verified User

Hallo FTECU piepgeluiden! Ik heb zojuist een Yoshimura Race Alpha 3/4-systeem geïnstalleerd en de onbeperkte kaart erop uitgevoerd met de EXUP-klep uitgeschakeld op true. Had 2 circuitdagen op Sepang International Circuit en ondervond veel knallen op nul gaspositie. Wat interessant is, is dat ik het lean tanken bij hoge RPM en nul TPS kan begrijpen die het knallen veroorzaakt bij vertraging, maar wat ik niet kon begrijpen was dat in het midden van de bochten met lagere toerentallen (ongeveer 7k) ook knallen plaatsvond, waardoor mijn fiets middenhoek .. Ik wil graag weten of het Graves 3/4-systeem of de volledige systeemkaart van Graves dit probleem kan oplossen? Of zijn er suggesties om het tanken op nul TPS-kolom af te stemmen? Alvast bedankt voor je tijd!

Comments

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User
    bewerkt September 2019

    In welk jaar is R1 jouw fiets? Het onderdeelnummer van de ECU zou ook goed zijn.

  • pinpo.lee@gmail.compinpo.lee@gmail.com Berichten: 6Verified User

    2015 EU-model. ECU nummer 2CR-8591A-00.

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

    Er is een Graves Exhaust Cat Eliminator-bestand specifiek voor je fiets. We zouden die proberen.

  • pinpo.lee@gmail.compinpo.lee@gmail.com Berichten: 6Verified User

    Hallo Kent, is er een manier om "Uitschakelen brandstofuitschakeling" in te stellen voor de kaart Graves Exhaust Cat Eliminator? Ik vind het tanken erg abrupt, vooral met het aan / uit smoren.

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

    Als je er geen toegang toe hebt via de Tuning Suite, dan helaas niet, omdat het bestand is vergrendeld. We kunnen niets doen aan beperkte bestanden.

Meld je aan of registreer je om te reageren.