Tukifoorumi

Yoshimura Race Alpha 3/4 -järjestelmä

pinpo.lee@gmail.compinpo.lee@gmail.com Viestejä: 6Verified User
sisään R1

Hei FTECU piippaa! Olen juuri asentanut Yoshimura Race Alpha 3/4 -järjestelmän ja ajautan siihen rajoittamatonta karttaa siten, että EXUP-venttiili on poistettu käytöstä. Olin 2 raitapäivää Sepang International Circuit -tapahtumassa ja kokenut paljon poppingia kuristusasennossa nolla. Mielenkiintoista on, että voin ymmärtää nopeaa polttoainetta korkealla kierrosluvulla ja nolla TPS: llä, joka aiheuttaa aukeamisen hidastuessa, mutta mitä en voinut ymmärtää, oli se, että keskimmäisissä kulmissa, joissa käytettiin alhaisempia kierroslukuja (noin 7 kt), myös popping tapahtui, asettamatta minun pyörä keskimmäisestä kulmasta .. Haluan tietää, auttavatko Graves 3/4 -järjestelmä vai Gravesin koko järjestelmäkartta ratkaisemaan tämän ongelman? Vai onko ehdotuksia polttoaineen säätämiseksi nolla TPS -sarakkeesta? Kiitos jo etukäteen ajastasi!

Kommentit

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User
    muokattu September 2019

    Mikä vuosi R1 on pyöräsi? ECU-osanumero olisi hyvä myös saada.

  • pinpo.lee@gmail.compinpo.lee@gmail.com Viestejä: 6Verified User

    EU: n vuoden 2015 malli. ECU-numero 2CR-8591A-00.

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User

    Pyörällesi on olemassa Graves Exhaust Cat Eliminator-tiedosto. Yritämme sitä.

  • pinpo.lee@gmail.compinpo.lee@gmail.com Viestejä: 6Verified User

    Hei Kent, onko tapa asettaa "Poista polttoaineen polttoaineen katkaisu käytöstä" totta Graves Exmissions Cat Eliminator -kartalle? Pidän polttoainetta erittäin äkillisenä etenkin päällä / pois kuristimella.

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User

    Jos et pääse siihen Tuning Suite -sovelluksen kautta, valitettavasti ei, koska tiedosto on lukittu. Emme voi tehdä mitään tiedostojen rajoittamiseksi.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.