Helpforum

Licentieoverdracht

Een van de klanten heeft zijn fiets verkocht met een FT-knipperset en ik heb geprobeerd de licentie over te zetten naar zijn account, maar hij geeft de foutmelding "Bestemmingsaccount heeft geen geregistreerde hardware" weer. Hoe draag ik de licentie aan hem over? Moet hij het gegeven harnas op de fiets aansluiten met behulp van FT-software? Bedankt,

Comments

  • mike@ftecu.commike@ftecu.com Berichten: 178Staff User

    Hij zal een datakabel moeten aanschaffen die op zijn account kan worden geregistreerd. Als je nog geen account hebt op https://ftecu.com/, moet je er een aanmaken. Download dan de Tuning Suite-software hier: https://ftecu.com/downloadrequest/ U moet beginnen met de USB aangesloten op uw computer en niet aangesloten op een type harnas dat u heeft. Nadat de Tuning Suite klaar is met downloaden, zou deze automatisch moeten openen. Voer uw e-mailadres en wachtwoord van uw account in en selecteer Inloggen, klik niet op Registreren. Als u het bericht "Fail: Check Internet Connection" krijgt, sluit u deze gewoon af en logt u nog een keer opnieuw in. Zodra u zich in de Tuning Suite bevindt, zou u een bericht moeten krijgen met de tekst "Eenmalige apparaatregistratie wilt u zich registreren voor e-mail: xxxxx" Selecteer ja, dan is uw USB-kabel nu correct geregistreerd. Als u zich in de software bevindt en de inloggegevens op de achtergrond grijs worden weergegeven, sluit u de software en opent u deze opnieuw.

  • mattdtaylor85@gmail.commattdtaylor85@gmail.com Berichten: 6Verified User
    bewerkt June 2023

    Zijn de kabels niet overdraagbaar? Ik heb mijn fiets met kabel verkocht. Moet de koper nog steeds een nieuwe kabel kopen om de licentie over te dragen? Dat lijkt nogal vreemd, aangezien de software ook is vergrendeld op de ECU die ik bij de fiets heb verkocht.

  • mike@ftecu.commike@ftecu.com Berichten: 178Staff User

    Hallo, De kabels zijn niet overdraagbaar, dus om de licentie aan hem over te dragen, moet hij een USB-interfacekabel op zijn eigen account hebben geregistreerd. De software is op geen enkele manier vergrendeld, tenzij een tuner zijn kaartbestand had vergrendeld om zijn afstemmingsgeheimen niet prijs te geven.

Meld je aan of registreer je om te reageren.