Tukifoorumi

2018 R1 Rajoittamattomat kartan sytytysajat?

cjsavage@gmail.comcjsavage@gmail.com Viestejä: 7Verified User
sisään R1

Katsoessani 2018 R1:n sytytysennakkokarttoja huomasin, että rajoittamattomat kartat näyttävät olevan merkittävästi erilaisia kuin aiempina vuosina. Vaikka vuosien 2015–2017 kartoissa näyttää olevan samat sytytyskartat kuin 2018:ssa ja rajoittamattomat kartat näyttävät edistävän ajoitusta korkealla kierrosluvulla/kaasulla samalla kun hidastavat sitä korkealla kierrosluvulla/matalalla kaasulla, vuoden 2018 kartat edistävät ajoitusta sekä korkeilla kierrosluvuilla. /kaasu ja korkealla kierrosluvulla/matalalla kaasulla, vieläkin enemmän eteenpäin kohti kartan korkean kierrosluvun/matalakaasun puolta. Onko tämä oikein vuoden 2018 R1:lle? Tarkasteltaessa muiden samankaltaisten pyörien, kuten MT10:n, rajoittamattomia karttoja, kuvio etenee korkeammilla kierrosluvuilla/kaasulla ja hidastuu korkeammilla kierrosluvuilla/pienemmällä kaasulla näyttää olevan melko johdonmukainen, mutta vuoden 2018 osalta näyttää siltä, että sitä kehitetään koko ajan. Ymmärrän, että jokainen pyörä ja vuosi voivat olla hieman erilaisia, mutta tämä näyttää poikkeavalta vuoden 2018 kartalla (melkein kuin kartan vasemmassa alakulmassa olevan ajoituksen lisäyksen pitäisi todellakin olla laskua. On täysin mahdollista, että olen jotain puuttuu, mutta ennen kuin siirryn rajoittamattomaan karttaan (minulla on nyt takaosan 3/4 pakoputki ja olen ajanut varastossa karttaa pcv-kartan säätöjen kanssa, mutta se tuntuu hieman nykivänä varastokartoituksen kanssa edelleen) halusin olla varma, että kartta on tarkoitettu sellaiseksi.


Kommentit

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.