Helpforum

2018 R1 Onbeperkte ontstekingstijdstippen?

cjsavage@gmail.comcjsavage@gmail.com Berichten: 7Verified User

Toen ik naar de ontstekingsvervroegingskaarten voor de 2018 R1 keek, merkte ik dat de onbeperkte kaarten aanzienlijk anders lijken te zijn dan in voorgaande jaren. Terwijl de kaarten van 2015-2017 dezelfde ontstekingskaarten lijken te hebben als de 2018 en de onbeperkte kaarten de timing lijken te verbeteren bij hoog toerental / gas terwijl het bij hoog toerental / laag gas wordt vertraagd, verbeteren de kaarten van 2018 de timing zowel bij hoge toerentallen /throttle en bij hoog toerental/laag gas, met nog meer vooruitgang naar de kant van het hoge toerental/laag gaspedaal. Is dit correct voor de 2018 R1? Kijkend naar de onbeperkte kaarten voor andere vergelijkbare fietsen zoals de MT10, lijkt het patroon van vooruitgaan bij hoger toerental / gaspedaal en vertragen bij hoger toerental / lager gaspedaal redelijk consistent te zijn, maar voor de 2018 lijkt het alsof het de hele tijd vooruit gaat. Ik realiseer me dat elke fiets en elk jaar een beetje anders kan zijn, maar dit lijkt een anomalie voor de kaart van 2018 (bijna alsof de toename in timing linksonder op de kaart eigenlijk een afname zou moeten zijn. Het is heel goed mogelijk dat ik mis iets, maar voordat ik overschakel naar de onbeperkte kaart (ik heb nu een achterste 3/4 uitlaat en heb de voorraadkaart uitgevoerd met aanpassingen van een pcv-kaart, maar vind het een beetje schokkerig met de voorraadtoewijzing nog steeds) ik wilde om er zeker van te zijn dat dit de manier is waarop de kaart bedoeld is.

Comments

  • cjsavage@gmail.comcjsavage@gmail.com Berichten: 7Verified User

    Uit nieuwsgierigheid, heeft iemand hier überhaupt naar gekeken?

  • mike@ftecu.commike@ftecu.com Berichten: 178Staff User

    Voor dat jaar lijkt het erop dat ze de vermogensafgifte verplaatsen in de RPM-band.

Meld je aan of registreer je om te reageren.