Supportforum

Blipper-utgåva

Arab.riders@yahoo.comArab.riders@yahoo.com Inlägg: 33Verified User

Hej, jag har GSX1000R 2017. Jag bytte växel till FTECU blipper men växeln fungerar inte heller blipper. R-funktionen aktiverad. Jag försökte båda (aktivera / inaktivera) back-shift. Jag bytte också växlingskabeln men fungerar fortfarande inte. Min styrenhet är 32920-17K92. Tack

kommentarer

  • Arab.riders@yahoo.comArab.riders@yahoo.com Inlägg: 33Verified User

    Jag tog bort FTECU-sensorn och installerade OEM-sensorn och fortfarande samma problem. Växlaren fungerade bra innan den blinkade ECU i normalt mönster. Nu i GP-mönster fungerar inte.

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Inlägg: 1,071Staff User

    Hej, om du sätter tillbaka stock shifter till STD shift fungerar det bra? Har du provat båda QS-lägena 1 och 2? Tack, Jason A.

  • Arab.riders@yahoo.comArab.riders@yahoo.com Inlägg: 33Verified User

    Ja, jag försökte bara båda riktningarna. Allt fungerar inte. Ska jag prova en annan ECU-bild? Eller är det inte möjligt för olika ECU-nummer? I ECU-modulerna >> QS Launch control pit limiter; kan inte aktiveras. Ett meddelande dyker upp ”Fel, lokaliseringshastighetsvariabel. Försök med en annan fil eller kontakta supporten ”

  • Arab.riders@yahoo.comArab.riders@yahoo.com Inlägg: 33Verified User

    Felmeddelandet avsåg den obegränsade bilden. för stockbilden för samma ECU # är felmeddelandet annorlunda. ”Okänd data på lagringsplats. Försök med en annan fil eller kontakta supporten ”

  • Arab.riders@yahoo.comArab.riders@yahoo.com Inlägg: 33Verified User

    Jag försökte en annan bild-ECU # 32920-17K90 obegränsad och arbetar nu på båda sätten. är det OK att behålla den här bildfilen? Tack

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Inlägg: 1,071Staff User

    Hej, ja om den andra filen fungerar bra på cykeln behåll den. Tack, Jason A.

  • Arab.riders@yahoo.comArab.riders@yahoo.com Inlägg: 33Verified User

    Bara för att dela information kan alla följande filer inte aktivera växeln. 32920-17Kf3, 93, 90, L0, N0, D3, 62, 72, 82, D2 & F2. Tack

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Inlägg: 1,071Staff User

    Hej, tack för informationen, jag får se det här. Tack, Jason A.

  • mrtunningrd@gmail.commrtunningrd@gmail.com Inlägg: 4Verified User

    HEJ JAG HAR SAMMA FEL I EN MEN 2017 FUNGERAR ENDAST I 4 OCH 5 UPP. DOWNSTREAM FUNGERAR INTE OCH VI TESTADE I QS-MODUL I 1 OCH 2 ECU 17K82

Logga in eller registrera dig för att kommentera.