Helpforum

Ik kan niet inloggen op de software

rpachec10@gmail.comrpachec10@gmail.com Berichten: 21Verified User

Hallo, ik heb net een nieuwe computer en ik ben op zoek naar alle programma's die ik gebruik in mijn tuning-shop. Ik heb de Ftecu-software gedownload, maar ik kan niet inloggen. Ik laat het onderstaande bericht zien. Ik ben verbonden met internet omdat ik dezelfde computer gebruik om dit bericht te schrijven. Om het even welke ideeën om dit probleem op te lossen?


Comments

  • rpachec10@gmail.comrpachec10@gmail.com Berichten: 21Verified User

    Ik verwijder het programma en installeer het opnieuw en dit is wat ik nu krijg. De inloggegevens worden grijs


  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

    Sluit de Tuning Suite af, steek uw USB Data Link-kabel in uw computer (deze hoeft niet te worden aangesloten op een flash-harnas), open de Tuning Suite, voer uw inloggegevens in en klik op Inloggen. Als u de foutmelding 'Fail check internet connection' krijgt, klikt u op OK, voert u uw inloggegevens opnieuw in en klikt u op inloggen.

  • rpachec10@gmail.comrpachec10@gmail.com Berichten: 21Verified User

    Dank je, het werkt. Enige reden waarom dit zou gebeuren?

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, Dit probleem doet zich voornamelijk voor na de software-update, waarbij u de USB moet aansluiten bij de eerste keer opstarten van de nieuwe software of met een nieuwe computer. Het heeft gewoon te maken met de USB-stuurprogramma's. Bedankt, Jason A.

Meld je aan of registreer je om te reageren.