Tukifoorumi

Vaihteiston säätö / CEL-poistopyyntö

rkturbo7@gmail.comrkturbo7@gmail.com Viestejä: 3Verified User
muokattu July 2019 sisään EX 400

Tuntuu yleiseltä saada CEL (p0915 minun, voi myös sisältää p0914, p0916, p0917), kun vaihdat ketjupyöriä, jopa niin paljon kuin +1 edessä, mikä on mitä olen kokenut. Onko tämä jotain, jota voidaan säätää / poistaa käytöstä poistamaan virhekoodi? Uskon, että näin muut pyörät pystyivät säätämään suhteita, mutta en muista, mitkä. Kiitos!!

Kommentit

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User
    muokattu July 2019

    Valitettavasti tämä on ongelma kyseisen mallin kanssa, joka on Kawasakin kysymys, emme voi tehdä mitään tällä hetkellä. Ketjurien vaihtaminen heittää pois nopeusmittarin, mikä osoittaisi, että se käyttää takapyörän anturin lisäksi takapyörän nopeusanturia. Lähes kaikki uusimmat mallit käyttävät vain takapyörän nopeusantureita nopeusmittarin lukemiseen.

  • rkturbo7@gmail.comrkturbo7@gmail.com Viestejä: 3Verified User
    muokattu July 2019

    Kiitos vastauksestasi! Olen pesannut pyörä- ja huoltokäsikirjaa mihin tahansa muuhun anturiin, joka olisi osallisena ketjun pyörimisen havaitsemisessa ja jotka ovat täysin tyhjiä käsin. Minun arvaus tässä vaiheessa on jossain se vertailee RPM: ää takapyörän nopeusanturiin ja heittää koodin, koska RPM: n ja nopeuden välinen epäsuhta perustuu siihen, mitä vaihteita se on jonkin aikaa. Se vain "olettaa" vaihteiston anturin on ongelma. Mielestäni ei vilkkumisen ulkopuolella ole paljon toivoa tehdä tämä pois. Arvostan paljon työtä, jonka te olette ottaneet käyttöön kaikissa ohjelmistoissa! Kiitos taas!

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.