Helpforum

17 FZ07 Quickshifter-probleem

jacklourenco14@gmail.comjacklourenco14@gmail.com Berichten: 3Verified User
bewerkt August 2020 in FZ / MT 07

Hallo, ik heb zojuist de quickshifter voor mijn fz07 geïnstalleerd. Versnellingen sluiten goed aan. Toen ik het voor het eerst testte, zat ik in de 1e versnelling en ging ik op toeren om me klaar te maken om te schakelen toen de motor plotseling begon te aarzelen terwijl hij op gas stond (niet helemaal open). Er zit ook een soort patroon in. Het gaat aan, uit, aan, uit, aan, uit. Van daaruit rijd ik het langzaam terug naar huis en parkeerde het. Heeft iemand dit probleem gehad?

Comments

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, welk onderdeelnummer is uw ECU? Heeft u ook een overeenkomend onderdeelnummerbestand in uw ECU gebruikt? Kun je veilig een video maken van wat je ervaart zodat ik een kijkje kan nemen? Bedankt, Jason A.

  • jacklourenco14@gmail.comjacklourenco14@gmail.com Berichten: 3Verified User

    Het is 2RC-8591A-10. Ik heb. Ik heb het niet geprobeerd met de quickshifter gedeactiveerd om te zien of het de fout van de quickshifter is, maar ik zal een clip maken wanneer ik de kans heb om dat te doen. Bedankt dat je contact met me hebt opgenomen

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, ik kijk ernaar uit om je video te zien en je resultaten te horen. Bedankt, Jason A.

  • jacklourenco14@gmail.comjacklourenco14@gmail.com Berichten: 3Verified User

    Hallo Jason, dus ik heb het vandaag getest en zoals je op de video zult zien, gaat het door de versnellingen, maar zodra ik het terugbreng naar de derde plaats en rond de 3k rpms houd, snijdt het. Nadat ik de video had opgenomen, heb ik de Quickshifter in de software gedeactiveerd en opnieuw getest. Het werkte normaal zonder bezuinigingen. Bekijk de onderstaande link met de video waarin ik de quick shifter test. https://youtu.be/KN2PL9pLU6Q

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, werd dit allemaal getest met een onbeperkt bestand? Zo ja, heb je een stockbestand geprobeerd met QS ingeschakeld? Ik heb persoonlijk de installatie van een QS en flash op een MT07 hetzelfde onderdeelnummer gedaan als je vorige week en had helemaal geen problemen. Ik heb ook je e-mail ontvangen, het is normaal dat MAP versus RPM Cyl1- en Cyl2-kaarten een beetje anders zijn. Bedankt, Jason A.

Meld je aan of registreer je om te reageren.