Helpforum

Eu spec ecu

the_seve@hotmail.comthe_seve@hotmail.com Berichten: 5Verified User

Hallo! Ik heb vandaag mijn ftecu ecu-flitskit gekocht en op de fiets geïnstalleerd. Maar nu kan ik mijn ecu niet vinden onder de beperkte en onbeperkte kaarten. Mijn ecu-nummer is 1xb-85930-00. En er staat Thailand? Help alstublieft, wat moet ik doen? Met vriendelijke groet Tomaz

Comments

  • the_seve@hotmail.comthe_seve@hotmail.com Berichten: 5Verified User

    Probleem opgelost, ik nam de (thai) maar toen ik mijn ecu met pc-kaart probeerde te flashen, stopte het aan het einde en er stond een fout op, neem contact op met ondersteuning of probeer het opnieuw. En toen ik het opnieuw probeerde, stond er dat de ecu niet is geregistreerd. En toen opnieuw geprobeerd, stond er dat de licentie van iemand anders was? Kunnen jullie me helpen, zo wantrouwig: / Met vriendelijke groet Tomaz

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, ik zie dat je de ECU vandaag goed hebt geflitst. Alles goed aan je kant nu? Bedankt, Jason A.

  • the_seve@hotmail.comthe_seve@hotmail.com Berichten: 5Verified User

    Ja, het knipperen lijkt te werken, maar het voelt alsof het teruggaat voordat ik het heb geflitst ??? Eerst voelt alles geweldig, mijn buurman heeft een testrit gemaakt en zei dat het voelde als een nieuwe fiets. Maar vandaag voelt en handelt de fiets niet hetzelfde ??? Kan het direct weer op voorraad komen of wat is er mis mee? Met vriendelijke groet Tomaz

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, De enige manier waarop iets in de ECU kan veranderen, is door het te laten knipperen. Het bestand erin zal niet verdwijnen of magisch terugkeren naar de voorraad. Bedankt, Jason A.

  • the_seve@hotmail.comthe_seve@hotmail.com Berichten: 5Verified User

    Wat ik heb gehoord, is dat de 02-sensor sommige parameters kan wijzigen? Met vriendelijke groet Tomaz

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

    De standaard O2-sensor behandelt alleen stationair en zeer kleine gasinstellingen. Mogelijk hebt u een ander probleem dat geen verband houdt met de flitser waardoor de fiets niet correct werkt. Wat is bijvoorbeeld de toestand van de brandstof in de tank?

  • the_seve@hotmail.comthe_seve@hotmail.com Berichten: 5Verified User

    Ik woon in Zweden, dus het is alleen premium brandstof. Ik heb 95,98 octaan of v vermogen toegevoegd.

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

    U moet het brandstofsysteem van uw motor grondig doornemen om te controleren op problemen die de brandstoftoevoer zouden kunnen belemmeren.

Meld je aan of registreer je om te reageren.