Tukifoorumi

Suojarajoitin rajoittamattoman tiedoston vilkkumisen jälkeen

jaroslav.sapoznikov@gmail.comjaroslav.sapoznikov@gmail.com Viestejä: 11Verified User
sisään FZ / MT 07

Salamasin rajoittamattoman tiedoston PCV-polttoainekartalla ja nyt pyörä ei saavuta kierroslukua, se pysähtyy 7,5–8,0 k: iin. Onko tämä normaalia vai onko jotain vialla? Kun vilkutan varastotiedostoa, pyörä saavuttaa kierrosrajoittimen hienosti. Se ei ole ongelma, koska ei ole mitään syytä mennä yli 8k / min, mutta haluaisin silti tietää syyn siihen.

tagged:

Kommentit

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, jos salamaat sen rajoittamattomasti ja mikään ei muutu, tekee se silti? Älä käytä PC-polttoainekarttaa tai tee muita muutoksia. Varmista, että vilkutat ECU: tä myös vastaavalla osanumerotiedostolla. Kiitos, Jason A.

  • jaroslav.sapoznikov@gmail.comjaroslav.sapoznikov@gmail.com Viestejä: 11Verified User

    Kyllä, sama asia tapahtuu, vaikka salamankin oletusrajoittamatonta tiedostoa ei muutettaisi. Ja kyllä, vilkun tiedostoa ECU-osanumerollani. Myös saavuttaessaan tämän alhaisen kierrosrajan, se ei vain pysy siinä, tuntuu kuin pyörä kuoli sekunnin ajan, kunnes kierrosluku laskee, sitten se kääntyy uudelleen ja kuolee uudelleen ja niin edelleen. Luulen, että yritän vain testausta varten kopioida vain polttoainetaulukot rajoittamattomasta tiedostosta varastotiedostoon ja katsoa, tuleeko rpm-ongelma uudestaan vai etko suosittele sitä?

  • znelwsn@gmail.comznelwsn@gmail.com Viestejä: 5Verified User

    Sama asia tapahtuu minun 2019 gsxs1000 -sovelluksellasi salamattoman rajoittamattoman tiedoston kanssa ja se ei anna minun ohittaa 7000 rpm

  • jaroslav.sapoznikov@gmail.comjaroslav.sapoznikov@gmail.com Viestejä: 11Verified User
    muokattu May 2020

    En löytänyt minkäänlaista syytä tai ratkaisua tähän, joten palaan osakekarttaan lisätyllä PowerCommander-polttoainetalolla

  • jaroslav.sapoznikov@gmail.comjaroslav.sapoznikov@gmail.com Viestejä: 11Verified User
    muokattu May 2020

    Jotkut päivitykset rajoittamattomalle kierrosrajoitimelle - se vain kiinnittyi itsestään ilman selvää syytä, menin eilen moottoritielle ja pyörä pyörii nopeuteen 10 k / min ilman mitään ongelmaa kaikissa vaihteissa. Joko polkupyörällä on oma mieleen tai se kummittelee 😅

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.