פורום תמיכה

סטטוס: אין תגובה - חוט אדום 12V

matt_ariel@comcast.netmatt_ariel@comcast.net הודעות: 6Verified User
נערך May 2020 in FZ / MT 07

אז קיבלתי את השגיאה הזו וגיליתי שמשתמשים במבחן קלט ובפוסטים אחרים בפורום שהחוט האדום שלי לא היה מחובר. חשבתי שזה יהיה פתרון קל, אבל אין לי שום בדיחה שהתקינה את ה- ECU והכבל הזה כנראה 7-9 פעמים עכשיו. באמצעות multimeter כדי לאשר, אני מקבל מתח נכון על כל דבר חוץ מהחוט האדום - אין לי כלום. אישרתי את המשכיות הרתמה, ולכן הנושא נמצא במחבר ל- ECU. בדקתי ויזואלית את הסיכה, היא מושלמת ומרובעת בסוף, בדקתי גם את סיכות ה- ECU, הן גם מושלמות וישרות. עם התקנת החוט האדום, השוויתי אותו חזותית לסיכות אחרות, והוא מונח לגמרי לתחתית. אפילו הקפדתי לחבר את המחבר ל- ECU כדי לעשות את זה ממש איטי כדי לאשר שהחוט האדום לא נסוג כאשר התקנתי אותו. אחרי כל זה, פעמים רבות, אני עדיין קורא 0 וולט מהכביש האדום שלי כשהאופניים עוברים דרך הרתמה. האם ייתכן שה- ECU שלי יפסיק להוציא את ה- 12V הזה? אם חיברתי את החוט האדום הזה לסוללה שלי, האם זה היה פועל זהה? אני באמת לא רוצה לחתוך את הדבר הזה ולתת אותו למושבעים, אבל לא נראה שיש לי הרבה אפשרויות.

הערות

  • matt_ariel@comcast.netmatt_ariel@comcast.net הודעות: 6Verified User
    נערך May 2020

    כל כך מעניין אחרי שהפעלתי מחדש את תוכנת ה- ftecu והפעלתי מחדש את המחשב האישי שלי, נתתי לאופניים שלי להתיישב ולחזור כעבור שעה, הלכתי לבדוק אם זה יאפשר לי להבהיר מנגינת מניות, וזה אכן התחלתי לכתוב. ואז המחשב הנייד שלי מת באמצע פלאש כי לא הייתי שם לב ... אז אני מקווה שאוכל להתיז אותו מחדש כשהמחשב הנייד שלי שוב עם מלאי כדי לחסוך ל ECU שבור בהחלט. אם אחזיר אותו למלאי, אנסה להבהב את המנגינה שלי. אולי זה משהו עם המנגינה הספציפית הזו. אמנם ברתמה החוט האדום עדיין קורא באופן מוגדר מעט מעל 0 כשהאופניים דולקים - אבל כשאני בודק ממשק, המספרים מצביעים על קשר טוב עם האופניים או כבויים. הייתי נוטה הרבה יותר לחשוב שזו שגיאת משתמש מצידי אם כאשר התקנתי אותה בפעם הראשונה לפני ששברתי רכיבה על חוט, זה לא הלך בצורה מושלמת. לא היו בעיות כאלה בעבר. אולי מזל.

  • matt_ariel@comcast.netmatt_ariel@comcast.net הודעות: 6Verified User
    נערך May 2020

    הצלחתי להפיץ מחדש מנגינה בלתי מוגבלת בהצלחה - למרות שעדיין קיבלתי קצת מעל 0V על הרתמה כשבדקתי קודם. העובדה שהבהבתי מנגינה מלאה ללא הגבלה גורמת לי לחשוב שהבעיה שלי עם הכבל נפתרת כעת (או שאולי הפוסט הזה לא קשור בדיוק לאופניים שלי למרות שנראה שזה אותו דגם ECU שהוא משתמש בו https://forum.ftecu.com/discussion/203/status-fail-no-response-error-when-trying-to-connect). אולי ראיתי את המנהרה חזק מדי להשיג את ה 12 וולט והייתי צריך לנסות להבהב כל פעם אחרי שהתקנתי מחדש את החוט האדום (אני פשוט בדקתי את 12V וניסיתי שוב). קיבלתי שגיאת רישיון כאשר הלכתי מייד להבהיר גרסה של זו שנערכה על ידי.

היכנס או הירשם כדי להגיב.