Helpforum

B34-9591A-10 (EU) / B34-9591A-00 (EU)

vencemotosport@gmail.comvencemotosport@gmail.com Berichten: 5Verified User

Hallo, ik heb een versie -10 tot -00 geschreven, de 2 stekkers op de ECU-connector aangepast zoals aanbevolen door Yamaha. Vanaf de motorfiets verzadigt zich rond 8000 toeren. heb je een oplossing Ik heb de voorraadbestanden geprobeerd en onbeperkt, het is hetzelfde. Dit is een manipulatie die ik al op 2 andere mt07's heb gedaan en die perfect werkte. bedankt voor je hulp. bijgevoegde methode yamaha


Comments

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, dus heb je je fiets bedraad om hem te veranderen van een 35kw naar een 55kw beperkte fiets? Ik weet niet waarom je deze wijziging hebt aangebracht. Bedankt, Jason A.

  • albycabra00@gmail.comalbycabra00@gmail.com Berichten: 1Verified User

    Hallo, ik ben nieuw hier en ik zou graag willen weten hoe ik mijn B34-9591A-10 van 35kw naar 55kw kan flashen. Moet ik de kabelboom aanpassen zoals yamaha aanbeveelt? Dank je

  • octavio@ftecu.comoctavio@ftecu.com Berichten: 191Staff User

    Hallo, ik ben niet helemaal bekend met de beperkte EU-motorfietsen. Je zou kunnen proberen de bedrading om te draaien en de fiets te flashen, omdat de programmeerpinnen op de fiets anders zijn dan de Yamaha aanbeveelt om te veranderen. Ik weet echter niet zeker of dat de oplossing zou zijn. Groeten

  • octavio@ftecu.comoctavio@ftecu.com Berichten: 191Staff User

    @sander.kwastt@icloud.com Dit is wat ik noemde. Ik weet niet zeker of dit zou helpen of niet, aangezien ik er niet bekend mee ben. Groeten

Meld je aan of registreer je om te reageren.