Tukifoorumi

B34-9591A-10 (EU) / B34-9591A-00 (EU)

vencemotosport@gmail.comvencemotosport@gmail.com Viestejä: 5Verified User

Hei, kirjoitin version -10 ... -00, muutin kaksi pistoketta ECU-liittimeen Yamahan suosittelemana. Moottoripyörästä kyllästyy noin 8000 rpm. onko sinulla ratkaisua? Yritin osakekannat ja rajoittamaton, se on sama. Tämä on manipulointi, jonka olen jo suorittanut kahdelle muulle mt07: lle ja joka toimi hyvin. kiitos avustasi liitteenä menetelmä yamaha


Kommentit

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, johdotitko pyöräsi vaihtamaan sen 35 kW: sta 55 kW: n rajoitettuun pyörään? Olen hämmentynyt miksi teit tämän muutoksen. Kiitos, Jason A.

  • albycabra00@gmail.comalbycabra00@gmail.com Viestejä: 1Verified User

    Hei, olen uusi täällä ja haluaisin tietää, kuinka B34-9591A-10 flash-valaisin 35 kW:sta 55 kW:iin. Pitäisikö minun muuttaa johtosarjaa yamahan suosittelemalla tavalla? Kiitos

  • octavio@ftecu.comoctavio@ftecu.com Viestejä: 191Staff User

    Hei, en ole täysin perehtynyt rajoitettuihin EU-moottoripyöriin. Voit yrittää kääntää johdotuksen ja flash pyörän, koska pyörän ohjelmointinastat ovat erilaisia kuin Yamaha suosittelee vaihtamista. En kuitenkaan ole varma, olisiko se ratkaisu. Terveiset

  • octavio@ftecu.comoctavio@ftecu.com Viestejä: 191Staff User

    @sander.kwastt@icloud.com Tämän mainitsin. En ole varma, auttaisiko tämä vai ei, koska en tunne sitä. Terveiset

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.