Supportforum

kawasaki h2

dilou83200@hotmail.frdilou83200@hotmail.fr Inlägg: 8Verified User
redigerad December 2019 i H2

hej så hittills har mitt inlägg tagits bort eftersom jag bara säger sanningen om ditt material som inte fungerar bra. Jag köpte en licens för min kawasaki h2 som inte fungerar, (jag blinkar inte längre min ecu) OCH Hittills gör de som hanterar FTECU ingenting för att lösa problemet. så jag har bara det här sättet att prata med folk från forumet eftersom jag inte kan prata med dem privat. så jag skickar till dig bilblocket som inte fungerar som en garanti. Jag begär återbetalning av licensen 9394EE09 som jag inte kan använda. och tack igen för att du fixat problemet för att blixt min ecu. Väntar på ett svar från dig snabbt annars kommer ett klagomål inlämnas för bedrägeri till den behöriga myndigheten. Ett varningsord hej jag sa att alla förändringar jag gjorde för att fixa problemet för att blixta min ecu kostade mig 1000 euro och att FTECU inte gjorde någonting på hans sida.

kommentarer

  • kento_ftecukento_ftecu Inlägg: 776Staff User
    redigerad December 2019

    Vi har försökt att hjälpa dig men dina svar på våra hjälpfrågor har varit förvirrande och / eller ofullständiga. Kanske var det på grund av översättningen, men eftersom ditt tålamod var kort vägrade du att tro eller följa många av våra förslag. Din tråd raderades eftersom den inte hjälpte någon som tittade på den. Vi kan inte tillhandahålla återbetalning för virtuella inköp som flashlicenser, detta anges på sidan på vår webbplats.

  • kento_ftecukento_ftecu Inlägg: 776Staff User

    Skicka ett e-postmeddelande till sales@ftecu.com så kan vi försöka hjälpa dig vidare.

Denna diskussion har avslutats.