Helpforum

Kawasaki H2

dilou83200@hotmail.frdilou83200@hotmail.fr Berichten: 8Verified User
bewerkt December 2019 in H2

hallo dus tot nu toe is mijn bericht verwijderd omdat ik alleen de waarheid vertel over je materiaal dat niet goed werkt. Ik heb een licentie gekocht voor mijn kawasaki h2 die niet werkt (ik flash mijn ecu niet meer) EN Tot op heden doen de mensen die FTECU beheren niets om het probleem op te lossen. dus ik heb alleen deze manier van praten met mensen van het forum, omdat ik niet privé met hen kan praten. dus ik stuur je de autobliper die niet werkt als garantie. Ik vraag een terugbetaling aan van de licentie 9394EE09 die ik niet kan gebruiken. en nogmaals bedankt voor het oplossen van het probleem om mijn ecu te laten flitsen. In afwachting van een snel antwoord van u, anders wordt een klacht wegens fraude ingediend bij de bevoegde autoriteit. Een woord van waarschuwing hallo ik zei dat alle wijzigingen die ik had aangebracht om het probleem op te lossen om mijn ecu te laten flitsen me 1000 euro kostte en dat FTECU niets aan zijn kant deed.

Comments

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User
    bewerkt December 2019

    We hebben geprobeerd u te helpen, maar uw antwoorden op onze helpvragen zijn verwarrend en / of onvolledig. Misschien was dit vanwege de vertaling, maar omdat uw geduld kort was, weigerde u veel van onze suggesties te geloven of te volgen. Je thread is verwijderd omdat het niet nuttig was voor iedereen die deze bekijkt. We kunnen geen terugbetalingen doen voor virtuele aankopen zoals flash-licenties, dit staat vermeld op de pagina op onze site.

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

    Stuur ons een e-mail op sales@ftecu.com en we kunnen proberen u verder te helpen.

Deze discussie is gesloten.