Helpforum

Yamaha R6 2017, FTecu-configuratie. Ik ben geen expert! HELPEN

flavio.arzilla@gmail.comflavio.arzilla@gmail.com Berichten: 3Verified User

Hallo allemaal! Allereerst wil ik de FTecu-ondersteuning (Kent) bedanken! Ik probeer de FTecu-software te begrijpen en te flashen met de juiste instellingen. Ik heb niet veel mods op mijn fiets, ik heb alleen de Akrapovic Header en de Akrapovic Slip on (Exup-klep). Ik heb het onbeperkte bestand gedownload op FTECU-software. Moet ik de AIS uitschakelen? Moet ik de uitlaatgasblok van de plaat plaatsen? Ik wil ook een BMC-filter toevoegen .... elk advies wordt op prijs gesteld! bedankt, Flavio

Comments

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, ik zou persoonlijk aanraden om uw AIS uit te schakelen en ofwel blokkeerplaten te krijgen of de twee openingen te routeren zodat er geen lucht door kan. Het zal het verschil maken met een bijna volledig uitlaatsysteem of zelfs een voorraadsysteem. Je kunt altijd proberen een Power Commander-kaart aan het bestand toe te voegen om te zien of dat helpt bij het tanken voor je uitlaat- en luchtfilter. Bedankt, Jason A.

  • flavio.arzilla@gmail.comflavio.arzilla@gmail.com Berichten: 3Verified User

    Bedankt Jason! Ik hou van FTECU software en ondersteuning! Ik zal je de voortgang laten weten! Gelukkige vrijdag! Flavio

Meld je aan of registreer je om te reageren.