Tukifoorumi

Yamaha R6 2017, FTecu-kokoonpano. En ole asiantuntija! AUTA

flavio.arzilla@gmail.comflavio.arzilla@gmail.com Viestejä: 3Verified User
sisään R6

Hei kaikki! Ensinnäkin haluan kiittää FTecu-tukea (Kent)! Yritän ymmärtää FTecu-ohjelmiston ja salata sen oikeilla asetuksilla. Minulla ei ole paljon modiseja pyörälläni, minulla on vain Akrapovic Header ja Akrapovic Slip on (Exup valve). Latasin rajoittamattoman tiedoston FTECU-ohjelmistoon. Pitäisikö minun poistaa AIS käytöstä? Pitääkö minun laittaa pakokaasupäästöjen esto pois levystä? Haluaisin myös lisätä BMC-suodattimen .... kaikki neuvoja arvostetaan! kiitos, Flavio

Kommentit

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, suosittelen henkilökohtaisesti AIS-järjestelmän poistamista käytöstä ja joko levyjen poistamista tai kahden aukon reitittämistä, jotta ilma ei pääse läpi. Se tekee eron käyttämällä melkein täydellistä pakojärjestelmää tai jopa varastojärjestelmää. Voit aina yrittää lisätä Power Commander -kartan tiedostoon nähdäksesi, auttaako se polttoainetta pakokaasujen ja ilmansuodattimen asennuksessa. Kiitos, Jason A.

  • flavio.arzilla@gmail.comflavio.arzilla@gmail.com Viestejä: 3Verified User

    Kiitos Jason! Rakastan FTECU-ohjelmistoa ja tukea! Kerron sinulle edistymisen! Hyvää perjantaita! Flavio

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.