Helpforum

Z900 knipperende vragen ...

Ik mailde mijn Z900 ecu zodat FTECU het bin-bestand kon uploaden voor een 1245 ecu ... eerste vraag, hoe lang voordat ik het terug krijg zodra het is aangekomen (ik woon in Australië) ???? Mijn andere vraag betreft flitsen, kan de onbeperkte flits worden gebruikt voor een volledige systeemuitlaat zonder een PCV-kaart en als ik een PCV-kaart gebruik, moet ik deze dan gebruiken in het onbeperkte bestand of het stock ecu-bestand ???? Zoals ik heb gemerkt met de onbeperkte het heeft verschillende ontstekingstijdstippen evenals kaart- en tps-wijzigingen, zou ik de ontstekingstijdstip moeten wijzigen om overeen te komen met het onbeperkte bestand op het stockbestand samen met de PCV-kaart ??? Met andere woorden, wordt het uploaden van de PCV-kaart aangepast in overeenstemming met de stockmapping ??? (dwz stapelt niet op de onbeperkte bestanden verandert) Sorry voor alle vragen, zeer gewaardeerd, Josh.

Comments

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

    Zodra we uw ECU hebben ontvangen, duurt het slechts een dag om de bestanden te downloaden, waarna deze naar u wordt teruggestuurd. Zuid-Afrika zal waarschijnlijk ongeveer een week duren voor levering aan u. Als u een volledig uitlaatsysteem hebt, zou het onbeperkte bestand het beste zijn. Als u de PCV-kaart uploadt met behulp van de PC-kaartfunctie, breng dan geen andere kaarten aan. Het uploaden van de PCV-kaart verandert in principe de TPS versus RPM-kaart in de parameters die u in de PCV had ingesteld.

Meld je aan of registreer je om te reageren.