פורום תמיכה

אין ספארק?

ben_swanson@live.comben_swanson@live.com הודעות: 2Verified User

K5 GSXR 1000. מפת מלאי 41G10 מהבהבת, Quickshifter מופעל, קודי סליל מושבתים, אימובילייזר מושבת. אין שינויים אחרים במפה. מזרקים יורים, אין ניצוץ. האופניים רצו לפני הבזק. ניסיתי עם QS מנותק ומחובר לשני הכיוונים. עדיין אין ניצוץ. עמידה בעיטה ניטראלית. קרא את ההבזק בחזרה מה-ECU. הכל נראה בסדר. אני מאוד מבולבל.

הערות

  • ben_swanson@live.comben_swanson@live.com הודעות: 2Verified User

    מניח שהייתי מוסיף... עשיתי את בדיקת החומרה. הכל מושלם בצד האופניים. אין תחול עם הכבלים המתאימים מקושרים, מתח יציב, הארקה מחוברת ישירות לסוללה שלילית. עשו את בדיקת התוכנה... כבל ה-USB קופץ אל/ממספר אקראי של כניסות ו/או עובר במחזוריות מספרי קלט. זה עם כבל ה-USB מנותק לחלוטין מהאופניים. אותם סימפטומים מחוברים גם בכוח וגם בלי הפעלה, אלא שהוא עובר מספרים שונים. כאשר אני מחבר את ה-USB, לפעמים אני מקבל הודעת "התקן USB לא מזוהה" מחלונות ומחבילת הכוונון. הנושא הוא לסירוגין. מחבר ה-USB-A מרגיש רופף בבית הפלסטיק שלו.

  • chrisgardellchrisgardell הודעות: 48Staff User

    בהמשך לדיון הטלפוני שלנו, נראה שהשימוש בקובץ 32920-41G60 פתר את הבעיה כאן. אנו ננסה לשחזר ולפתור את הבעיה שלך עם קובץ 32920-41G10 בקרוב.

  • Ryan27183@gmail.comRyan27183@gmail.com הודעות: 1Verified User
    נערך June 2022

    נתקלתי בבעיה הזו וב'פתרון' הזה לפני זמן מה. אני מקווה שאין בעיה להבהב את ה-G10 עם תמונת ה-G60.

  • octavio@ftecu.comoctavio@ftecu.com הודעות: 191Staff User

    היי, לא אמורה להיות בעיה להבהב את ה-G10 עם ה-G60, ה-ECU של סוזוקי GSXR מאוד תואמים. אתה יכול לנסות את G10, עם זאת, אני לא בטוח אם הקובץ הזה תוקן עדיין. בברכה

היכנס או הירשם כדי להגיב.