Supportforum

Kawasaki Ninja EX500 2025

gokartgo4@msn.comgokartgo4@msn.com Inlägg: 2Verified User

Installerade cykelselen, instruktionerna säger att man ska byta stift 18 (vit/grön) kabel. Min är orange. Beror det på att min cykel är en 2025 och inte en 2024? Och stöder den här blixten att min cykel är en 2025?

kommentarer

• charlie@ftecu.comcharlie@ftecu.com Inlägg: 21Staff User

Hej, om vi antar att ditt ECU-artikelnummer är ett av de artikelnummer som vi listar som stödda, använder du rätt kabelhärva och följer rätt installationsanvisningar. wire color does not matter. Pin position is what determines the correct connection. Det är helt rimligt att vara försiktig när ledningsfärgerna inte matchar instruktionerna helt och att kontakta oss om du är osäker. Vissa av våra installationsdokument gäller för flera modellår eller olika motorcyklar som använder samma blinkande stift. På grund av detta kan OEM-ledningsfärgerna vid ECU-kontakten variera mellan modeller eller år. För blinkning krävs dock den obligatoriska ECU connector pin positions remain the same, även om ledningsfärgerna är olika. Om du, eller någon annan som stöter på den här diskussionen, någonsin är osäker på om en installation eller anslutning är korrekt och säker, är du välkommen att kontakta oss på sales@ftecu.com innan du fortsätter.

Logga in eller registrera dig för att kommentera.