Helpforum

Kawasaki Ninja EX500 2025

gokartgo4@msn.comgokartgo4@msn.com Berichten: 2Verified User

Ik heb de kabelboom op de motor geïnstalleerd. Volgens de instructies moet ik draad 18 (wit/groen) omwisselen. Bij mij is die oranje. Komt dit doordat mijn motor een model uit 2025 is en niet uit 2024? En is deze flash-update compatibel met mijn motor uit 2025?

Comments

• charlie@ftecu.comcharlie@ftecu.com Berichten: 21Staff User

Hallo, ervan uitgaande dat uw ECU-onderdeelnummer een van de door ons ondersteunde onderdeelnummers is, u de juiste kabelboom gebruikt en de juiste installatie-instructies volgt, wire color does not matter. Pin position is what determines the correct connection., is het volkomen begrijpelijk dat u voorzichtig bent als de draadkleuren niet exact overeenkomen met de instructies. Neem contact met ons op als u twijfelt. Sommige van onze installatiehandleidingen zijn van toepassing op meerdere modeljaren of verschillende motorfietsen die dezelfde flash-pinnen gebruiken. Hierdoor kunnen de OEM-draadkleuren bij de ECU-connector verschillen tussen modellen of bouwjaren. Voor het flashen is echter de vereiste ECU connector pin positions remain the same nodig, zelfs als de draadkleuren verschillen. Mocht u, of iemand anders die dit gesprek tegenkomt, ooit twijfelen of een installatie of verbinding correct en veilig is, neem dan gerust contact met ons op via sales@ftecu.com voordat u verdergaat.

Meld je aan of registreer je om te reageren.