Kawasaki Z650 RS (2023)

Hei! Olen juuri ostanut pyörän kylkeen vilkkuvan sarjan, jonka pitäisi olla yhteensopiva Kawasaki Z650 RS (2023) -pyöräni kanssa: https://www.sportbiketrackgear.com/flashtune-kawasaki-z650-18-23-ecu-type-4-bike-side-tune-kit/ Mutta nyt, rekisteröityäni sen täällä FTECU:ssa, en näe tätä pyörää missään!! Olen ladannut muutaman asennusohjeen, mutta en ole varma, ovatko ne oikein (minulla on vain yksi latauslisenssi jäljellä, joten en halua arvailla/yrittää enempää!!) Tukeeko pyörääni järjestelmä, vai onko www.sportbiketrackgear.com huijannut minua? Laatikossa lukee 1500-FT-FTDL4 FlashTune ECU Type 4 + luettelo pyöristä (mukaan lukien Z650), ja itse johtosarjassa lukee BSHA4 (ja sarjanumero). Jos Z650 2023 (ja Z650 RS, jonka pitäisi olla sama) on tuettu, mitkä ohjeet minun pitäisi ladata? Kiitos etukäteen! /Tobias, Ruotsi
Kommentit
Okei, irrotin tankin ja kaivoin esiin moottorinohjausyksikön - sen osanumero on "21175-1611", jota ei näytä tuettavan. Taidan olla pulassa 😕 Vai onko mahdollista, että tätä moottorinohjausyksikköä tuetaan tulevaisuudessa? Siinä on myös tyypin 16 liitin (johon johtosarjan asentaminen tuntuu melko hankalalta)