Tukifoorumi

EU-pyörän vilkkuminen USA-versioon – Pinout- ja lisenssiongelmia

jan-erik.bohlen@ewetel.netjan-erik.bohlen@ewetel.net Viestejä: 3Verified User
sisään ZX 636

Hei kaverit, yritin liittää 2013 636e (EU-malli) yhdysvaltalaiseen versioon, jotta voisin irrottaa virta-avaimen jne. Mutta vilkkumisen jälkeen pyörä ei toiminut kunnolla, ei pitänyt tyhjäkäyntiä ollenkaan ja missasi paljon, joten luulen, että EU-version pinout on erilainen kuin yhdysvaltalaisen version? Onko mahdollista, että Kawalle on olemassa vaihtoehto "EU-valjaat", kuten R6-kartoissa? Vai voitko kertoa minulle, mitkä nastat minun on vaihdettava valjaissa, jotta yhdysvaltalainen versio toimisi? Sen jälkeen vaihdoin flashin takaisin EU-versioon, mutta sen jälkeen ohjelmasta tulee joskus virheilmoituksia, että ECUa ei ole rekisteröity tililleni. Ohjelman uudelleenkäynnistyksen jälkeen se toimii taas. Onko tapa korjata se? Kiitos jo etukäteen, Jan

Kommentit

  • todd@ftecu.comtodd@ftecu.com Viestejä: 102Staff User
    1. Jos lisenssiä pyydetään, se voi johtua seuraavista syistä: Penkin tai pyörän sivuohjelman valjaissa on ajoittainen yhteys. (Tarkista johdotus)
    2. Vahvistetun kirjoituksen jälkeen, älä irrota ecua fyysisesti ennen kuin yrität kirjoittaa uutta tiedostoa. (Irrota ecu jokaisen kirjoitus/yrityksen jälkeen.)
    3. Aloitetaan virityskaapelilla ja ecu:lla liitettynä virtalähteenä ennen kirjoittamisen aloittamista ja kun sinua kehotetaan yhdistämään tai irrottamaan, klikkaa vain ok etkä tee sitä fyysisesti. (Noudata kaikkia kehotteita varmistaaksesi, että ecu on asetettu ohjelmatilaan.)
    4. Jos kirjoitat tiedoston, joka ei vastaa ecu-pn:ää, se voi pyytää lisenssiä ja vaihtamista väärän ja oikean tiedoston välillä. (Varmista, että tiedostot vastaavat ecu-pn-arvoa.)
    5. Ecu ei ole sama, joka on viimeksi päivitetty lisenssin kanssa. (Varmista, että se on sama ecu).

    Nämä ovat vain yleisimpiä ongelmia, joiden vuoksi lisenssiä pyydetään.

  • jan-erik.bohlen@ewetel.netjan-erik.bohlen@ewetel.net Viestejä: 3Verified User

    Luulen, että se kohta 4 on ongelma. ECUni sai sarjanumeron 21175-0811(EU). Yritin vilkkua siihen 21175-0810 (US) poistaakseni ajoneston, mutta pyörä ei käynnistynyt sen jälkeen. Joten laitoin ECU:n takaisin 0811:een (EU), mutta siitä lähtien olen saanut lisenssivirheitä. Onko mahdollista nollata lisenssi jotenkin päästäksesi eroon tästä viasta?

  • todd@ftecu.comtodd@ftecu.com Viestejä: 102Staff User

    ratkaistu.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.