Helpforum

Flash init

lucaleuzzi@hotmail.itlucaleuzzi@hotmail.it Berichten: 21Verified User

Hallo, kan iemand van het personeel me ontgrendelen? Tijdens de eerste lezing na aankoop van een licentie, werd mijn internetverbinding onderbroken en nu wordt ik gevraagd om opnieuw een nieuwe licentie te kopen voor aangesloten ecu...

Comments

  • octavio@ftecu.comoctavio@ftecu.com Berichten: 191Staff User

    Hallo, Gelieve te onthouden vorm het maken van meerdere berichten over hetzelfde onderwerp. Uw licentie is in goede staat en u zou nu moeten kunnen flashen. Groeten

  • lucaleuzzi@hotmail.itlucaleuzzi@hotmail.it Berichten: 21Verified User

    Nee, de status is al "flash init". ik kan niet verder...

  • lucaleuzzi@hotmail.itlucaleuzzi@hotmail.it Berichten: 21Verified User

    Octavio, mijn pomp moet nog worden gevuld door rood+geel en rood+oranje te springen, maar het schrijfproces is succesvol afgesloten...

  • octavio@ftecu.comoctavio@ftecu.com Berichten: 191Staff User

    Hoi, Dat is interessant. Ik ben blij dat het bij jou toch door is gegaan. Test in de toekomst nog steeds het harnas voor het vullen van de brandstofpomp, omdat dit kan leiden tot problemen met schrijven. Groeten

  • lucaleuzzi@hotmail.itlucaleuzzi@hotmail.it Berichten: 21Verified User

    De licentie is momenteel al geblokkeerd. Zou je me kunnen helpen?

  • octavio@ftecu.comoctavio@ftecu.com Berichten: 191Staff User

    Hallo, De licentie is niet geblokkeerd. Gelieve geen meerdere posts over hetzelfde onderwerp te maken. Groeten

  • lucaleuzzi@hotmail.itlucaleuzzi@hotmail.it Berichten: 21Verified User

    Octavio, ik had slechts één bericht met dit object gemaakt... De tweede is gemaakt in de juiste sectie omdat dit wordt veroorzaakt door een fout in "Yamaha MT07". Groeten LucaF.

  • octavio@ftecu.comoctavio@ftecu.com Berichten: 191Staff User

    Ik zie net dat het in de verkeerde rubriek staat, mijn fout. 😐️

Meld je aan of registreer je om te reageren.