Helpforum

'17 1000rr Vragen

mattdtaylor85@gmail.commattdtaylor85@gmail.com Berichten: 6Verified User

Ik ben op zoek naar wat informatie met betrekking tot het afstemmen van mijn 2017 CBR1000rr met uw software. Kortom, ik kan geen lokale, gerenommeerde tuners zover krijgen om mijn fiets te testen met FTEcu-software. Sommigen zeggen dat deze software veranderingen aanbrengt in mijn voorraad ECU-gegevens die het moeilijk maken om ermee te werken en anderen noemden het ontbreken van de mogelijkheid om voorwielsnelheidssensoren uit te schakelen, enz. Ik heb wat gelezen over het onderwerp en het was niet goed. :/ Ik hoop hier wat hulp te krijgen. Ik heb in het verleden afstemmingssoftware gebruikt, zoals DSMLink v3, maar het is een tijdje geleden. Uiteindelijk vraag ik me af of ik PCV Auto Tuner kan gebruiken in combinatie met FTEcu-software zonder de volledige PCV-kit te kopen? Ik probeer geen gekke powertuning te doen. Ik hoef alleen AFR te corrigeren voor de algemene uitlaat- / inlaatmodificaties die ik heb uitgevoerd. Is het ook mogelijk om mijn ECU terug te sturen naar 100%-voorraad Honda-configuraties alsof ik deze nooit heb overschreven? Zo ja, hoe? Ik zou graag mijn ECU ergens heen sturen in plaats van $600 uit te geven voor een gebruikte. Helaas moet ik dit vragen omdat het niet lijkt alsof FTEcu de Honda ECU erg goed ondersteunt. Met zulke lage aanbiedingen zou ik willen dat ik voorafgaand aan mijn aankoop meer onderzoek had gedaan. Bedankt voor alle hulp.

Comments

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, De Honda ECU is er een die we doen, maar hij is nooit zo ontwikkeld als onze andere fietsmerken zoals die van Yamaha. Dit betekent echter niet dat onze flitser niet werkt. U kunt de ECU terug flashen naar een voorraadbestand, maar onze licentie bevindt zich technisch gezien nog steeds in de ECU op deze, wat technisch betekent dat het geen 100%-aandeel is. Voor zover ik weet, moet een PCV AutoTuner worden gebruikt met een PC5. Hun kit werkt niet met onze software. Afstemmen met onze software zou echt niet anders zijn dan software van andere ECU-flash-bedrijven. Misschien moet u eens kijken of u uw ECU ergens naartoe kunt sturen om te laten flitsen of om een vooraf ingesteld bestand te kopen. Heb je al een kit van ons? Zo ja, heeft u de USB Datalink-kabel geregistreerd? Bedankt, Jason A.

Meld je aan of registreer je om te reageren.