Tukifoorumi

'17 1000rr-kysymykset

mattdtaylor85@gmail.commattdtaylor85@gmail.com Viestejä: 6Verified User
sisään CBR 1000

Etsin joitakin tietoja vuoden 2017 CBR1000rr: n virittämisestä ohjelmistollasi. Pohjimmiltaan en voi saada yhtään paikallista, arvostettua viritintä suostumaan pyörän virittämiseen FTEcu-ohjelmistolla. Jotkut sanovat, että tämä ohjelmisto luo muutoksia ECU-kalustoni tietoihin, mikä vaikeuttaa työskentelyä, ja toiset mainitsivat kyvyn puuttumisen poistaa etupyörän nopeusanturit jne. Olen lukenut aiheesta ja se ei ollut hyvä. : / Toivon saan apua täällä. Olen aiemmin käyttänyt viritysohjelmistoja, kuten DSMLink v3, mutta se on ollut jonkin aikaa. Viime kädessä ihmettelen, voinko käyttää PCV-automaattiviritintä yhdessä FTEcu-ohjelmiston kanssa ostamatta koko PCV-pakettia? En yritä tehdä mitään hullua tehonsäätöä. Sinun tarvitsee vain korjata AFR tavallisten pakokaasu- / imumuutosten suhteen. Lisäksi, onko mahdollista palauttaa ECUni 100%-sarjan Honda-kokoonpanoihin ikään kuin en olisi koskaan korvannut sitä? Jos on, niin miten? Lähetän mielelläni ECUni jonnekin sen sijaan, että käytän $600: ta käytettyyn. Valitettavasti minun on kysyttävä tätä, koska ei näytä siltä, että FTEcu tukee Honda ECU: ta kovin hyvin. Tällaisilla alhaisilla tarjouksilla toivon, että olisin tehnyt enemmän tutkimusta ennen ostoni tekemistä. Kiitos avusta.

Kommentit

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, Honda ECU on yksi meistä, mutta sitä ei ole koskaan kehitetty yhtä paljon kuin muut polkupyörämerkkimme, kuten Yamaha. Tämä ei kuitenkaan tarkoita sitä, että salamamme ei toimi. Voit palauttaa ECU: n takaisin varastotiedostoon, mutta lisenssimme on edelleen teknisesti tämän ECU: ssa, mikä tarkoittaa teknisesti sitä, että se ei ole 100%-osaketta. Parhaan tietoni mukaan PCV AutoTuneria on käytettävä PC5: n kanssa. Heidän paketti ei toimi ohjelmistomme kanssa. Viritys ohjelmistollamme ei todellakaan ole erilainen kuin mikään muu ECU: n vilkkuva yritysohjelmisto. Ehkä sinun pitäisi tutkia ECU: n lähettämistä jonnekin, jotta se vilkkuu tai ostaa esiviritetyn tiedoston. Onko sinulla jo paketti meiltä? Jos on, oletko rekisteröinyt USB Datalink -kaapelin? Kiitos, Jason A.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.