Tukifoorumi

Pit Limiter

Arab.riders@yahoo.comArab.riders@yahoo.com Viestejä: 33Verified User

Ei ole asiakirjaa siitä, miten tämä ominaisuus voidaan vaihtaa. Se on kirjoitettu "5v syöttö pakoventtiilin asentoanturiin". Jos minun on kytkettävä kaivonrajoituskytkin, voitko ohjata, mitkä johdot minun on liitettävä? Tai minun on tarkistettava jännitemittarilta maadoitus ja 5 V? Kiitos

Kommentit

  • Arab.riders@yahoo.comArab.riders@yahoo.com Viestejä: 33Verified User

    Onko apua painikkeen aktivoimisessa ja yhdistämisessä? Kiitos

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, tarkista 5 V: n jännite ja maadoitus EXUP: stä ja kytke sitten kytkin näihin nastoihin niin, että kun piiri on suljettu, kuopan rajoitin on päällä. Kiitos, Jason A.

  • Arab.riders@yahoo.comArab.riders@yahoo.com Viestejä: 33Verified User

    Huoltokäsikirjan ja testin mukaisesti. Punainen johto on 5 V ja musta / ruskea on maadoitettu. Kun suljen piirin, polttoainepumpun pysäytys. Kun avaan piirin, polttoainepumppu toimii. Se on kuin tappokytkin, ei kaistanrajoitin ?! 3 johtoa on enemmän. Keltainen B / Br: llä ei tee mitään. R / B & B / R: llä on 12 V. Yhdistin yhden niistä ja ajonestolaitteen lukitseman ECU: n.

  • Arab.riders@yahoo.comArab.riders@yahoo.com Viestejä: 33Verified User
  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User
    muokattu February 2021

    Hei, mitä ECU-tiedostoa käytit kokeillessasi tätä? Tiedän, että olemme eri osanumerossa kuin ECU-osanumerossa, jotta vaihde toimisi. Kiitos, Jason A.

  • Arab.riders@yahoo.comArab.riders@yahoo.com Viestejä: 33Verified User

    Uskon, että käytin 32920-17K90. Kiitos

  • Arab.riders@yahoo.comArab.riders@yahoo.com Viestejä: 33Verified User

    johdotuksen suhteen mikä tahansa 5 V: n johto voi toimia? Lähetän valjaat muuntamista varten, pitäisikö minun käskeä heitä vetämään 5 V johto EXUP-venttiilistä vai mistä tahansa valjaista? Kiitos

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, minulla on juuri ollut asiakas tarkistamassa, että kuoppanrajoitin toimii 17K00-tiedostossa kytkimen ollessa kytkettynä keltaiseen ja punaiseen johtoon. Kiitos, Jason A.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.