Supportforum

GSXR 1000 R 2020 EU

teDorteDor Inlägg: 10Verified User

Hej, jag hittar inga bilder för min 2020 GSXR 1000R EU-modell .. Vad kan jag göra nu? Med vänliga hälsningar, André

kommentarer

  • SMFreakSMFreak Inlägg: 18Verified User

    Vad är ditt ECU-nummer, från ECU-klistermärke?

  • teDorteDor Inlägg: 10Verified User

    Jag kommer att kontrollera detta i helgen.

  • teDorteDor Inlägg: 10Verified User

    Hej, ledsen 4 förseningen 32920-17K93 Det är numret på ecu. Ok, jag ser att det är samma som EU 17-19 😅 Med vänliga hälsningar, André

  • wu4817@gmail.comwu4817@gmail.com Inlägg: 9Verified User

    Hej, trevligt att träffa dig, jag tänker blinka min cykel till EU: s hästkraft, jag skulle vilja veta vad du är cykelmodell? Eftersom jag inte vet vilken fil som finns för ECU-numret ska jag välja. Mitt ECU-nummer är 32920-17KA3. Vad är din cykels modell, standardmodell eller hög nivå med BFF / BFRC-upphängningar? Tack för ditt svar.

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Inlägg: 1,071Staff User

    Hej, vi har inte det ECU-artikelnumret så du måste göra en första avläsning av ECU och skicka oss filen innan du blinkar din ECU. Tack, Jason A.

  • wu4817@gmail.comwu4817@gmail.com Inlägg: 9Verified User

    Hej Jason Tack för ditt svar, jag fick precis satsen och blinkade 17k93 lagerfilen till min 17KA3 med framgång. Jag hade en avläsning innan den blinkade, jag skickar 17KA3-lagerfilen senare. Är det ok att skicka till: jason@ftecu.com Tack ~

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Inlägg: 1,071Staff User

    Hej, skicka det till det e-postmeddelandet. Tack, Jason A.

  • wu4817@gmail.comwu4817@gmail.com Inlägg: 9Verified User

    Hej Jason, jag hade skickat lagerkartan till ditt e-postmeddelande enligt artikelnummer för ECU. 32920-17KA2: 2017 GSX-R1000 R-version (Taiwan Maeket) 32920-17KA3: 2019 GSX-R1000 R-version (Taiwan Maeket) Kontrollera. Jag skickade ut via Gmail, hoppas att din postlåda inte kommer att filtreras till skräpmappen.

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Inlägg: 1,071Staff User

    Hej, jag fick det nu. Jag kommer att titta på det senare på dagen här. Tack, Jason A.

  • wu4817@gmail.comwu4817@gmail.com Inlägg: 9Verified User

    Hej Jason, tror att du var upptagen, påminna dig bara om att jag väntar på att du laddar upp (TW) stock map-filer ~ Tack ~ Bäst,

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Inlägg: 1,071Staff User

    Hej, ja tack för påminnelsen. Jag har nu laddat upp det filnummer du skickade till mig. Tack, Jason A.

  • wu4817@gmail.comwu4817@gmail.com Inlägg: 9Verified User

    Hej Jason: Tack för att du laddade upp 17kA2 till listan. Hjälp också att ladda upp 17kA3. Jag har skickat dig tidigare. Tack för att du hjälpte.

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Inlägg: 1,071Staff User

    Hej, allt har lagts till nu skål! Tack, Jason A.

Logga in eller registrera dig för att kommentera.