Helpforum

kaart voor turbolast! voor yxz1000r non-spotshift?

2

Comments

  • pamotoracing.com@gmail.compamotoracing.com@gmail.com Berichten: 33Verified User

    hallo ween ik heb in alle brandstofkaarten gezet 25% + meer ,,, het werkt perfect altijd leuk responde maar staal ik weet nu niet wat mijn AFR-doel moet zijn, dus ik oververhit mijn motor en turbo kan je me niet vertellen wat te werken met? ik probeer gewoon de beste melodie te krijgen zonder schade en veilig te spelen!

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, ik raad aan aan degene die u de kit heeft gekocht te vragen wat zij aanbevelen voor uw doel-AFR. Bedankt, Jason A.

  • pamotoracing.com@gmail.compamotoracing.com@gmail.com Berichten: 33Verified User

    🙄

  • pamotoracing.com@gmail.compamotoracing.com@gmail.com Berichten: 33Verified User

    ik zal dat doen nu het kapot is !!!!!

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User
    bewerkt October 2019

    Hallo, turbo en tuning van een auto die niet oorspronkelijk is uitgerust met een turbo, is niet noodzakelijk een wandeling in het park en we hebben je wel gewaarschuwd voor motorschade. Neem contact met me op als je vragen hebt over ons product waar ik je mee kan helpen. Bedankt. Jason A.

  • pamotoracing.com@gmail.compamotoracing.com@gmail.com Berichten: 33Verified User

    het is niet jouw schuld en het is niet de mijne dat de kleppakking opblaast en de olie eruit komt totdat deze stopt ... deze motor is hier in YAmaha importeur ingesteld !!!! ik heb er 100 km op gereden het enige probleem is niet hetzelfde te weten en informatie om goed werk te doen! en ik nee, het is geen wandeling in het park, ik ben meer dan 30 jaar monteur, daarom heb ik zoveel vragen gesteld en hetzelfde had geen antwoorden !!!

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, sorry om te horen over je motorproblemen. Neem contact met me op als je vragen hebt over ons product waar ik je mee kan helpen. Bedankt, Jason A.

  • pamotoracing.com@gmail.compamotoracing.com@gmail.com Berichten: 33Verified User

    de motor steekt nokken aan bij 8000 tpm en blijft aan totdat de rode lijn onder de 8000 blijft draaien, hij gaat uit ... het probleem verwijst naar sensorkaart bij het lezen van de nieuwe 3 bar sensor die nokken met gytr turbokit !!!! ... is het mogelijk om deze fout definitief uit ecu te verwijderen? bedankt.

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, als je een CEL krijgt onder boost ga dan naar je Manifold DTC-venster en stel beide hoge waarden in op 5.00 Bedankt, Jason A.

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, ik heb nog een turbobestand dat ik graag wil dat je het probeert. Ik zal het u mailen. Bedankt, Jason A.

  • pamotoracing.com@gmail.compamotoracing.com@gmail.com Berichten: 33Verified User

    Ik ONTVANG dat ik dat zal proberen en ik wil je nu bedanken.

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, laat me je resultaten weten. Bedankt, Jason A.

  • pamotoracing.com@gmail.compamotoracing.com@gmail.com Berichten: 33Verified User

    hallo ik merk op dat de nieuwe kaart heel anders is op ontstekingstijdstip .... niet op brandstof, ... en dat was het grootste probleem met de motor vanwege de detonatie op de 3 zuiger 😥 .... ik zal de motor bouwen en probeer de nieuwe kaart 🤔🧐 te gebruiken kun je me het onderdeelnummer voor de kabel vertellen om fouten op de ecu te lezen?

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, je zou je YXZ in diag-modus moeten kunnen zetten om codes te lezen door tegelijkertijd select en reset ingedrukt te houden, dan de sleutel aan te zetten, select ingedrukt te houden en nog eens 5 seconden te resetten, dan zie je foutcodes op het dashboarddisplay. Bedankt, Jason A.

  • pamotoracing.com@gmail.compamotoracing.com@gmail.com Berichten: 33Verified User

    bedankt...

  • fcro@icloud.comfcro@icloud.com Berichten: 1Verified User

    Hallo! Ik ben nieuw op het forum! Ik race een Yxz met niet-turbo. Ik plan op turbo mijn auto. Kan ik de sidewinder-kaarten en een kaartsensor met 3 bar op de auto gebruiken? Ik ga mijn eigen turbokit maken. bedankt

  • pamotoracing.com@gmail.compamotoracing.com@gmail.com Berichten: 33Verified User

  • pamotoracing.com@gmail.compamotoracing.com@gmail.com Berichten: 33Verified User

    Is dit normaal?

  • hayes_matt@comcast.nethayes_matt@comcast.net Berichten: 8Verified User

    Kun je me vertellen voor hoeveel boost en voor welke grootte injectoren dit turbobestand in kaart is gebracht?

  • hayes_matt@comcast.nethayes_matt@comcast.net Berichten: 8Verified User

    Wat vertegenwoordigen de cijfers 0-106 aan de linkerkant in de versnellingsverrijkingskaart? Dezelfde vraag over de ontstekingskaart 0-100. Zijn dit TP?

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, van wie heeft u een turbobestand gekocht en welke heeft u? Ja, die waarden zijn TPS. Bedankt, Jason A.

  • hayes_matt@comcast.nethayes_matt@comcast.net Berichten: 8Verified User

    Ik heb nog geen turbobestand gekocht. Ik zag in een vorige post dat jullie een turbobestand te koop hebben voor $100.. Ik vroeg voor hoeveel boost deze turbobestandopstelling is, en welke maat injectoren en welke brandstof?

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, stuur me een e-mail als u nog vragen heeft. Bedankt, Jason A.

  • pamotoracing.com@gmail.compamotoracing.com@gmail.com Berichten: 33Verified User

    wat ik kan zeggen is deze kaart of de ecu is beperkt tot mijn YXZ ik moet een PCV plaatsen om de injector vol te krijgen, daarom heb ik in het verleden problemen toegevoegd ... ik heb het op alle manieren geprobeerd en het werkt, behalve met de PCV aan

  • pamotoracing.com@gmail.compamotoracing.com@gmail.com Berichten: 33Verified User

    ik heb geprobeerd de tabelwaarden te verhogen en het verandert de AFR-waarde niet? kan dezelfde mij vertellen wat het probleem is, het ziet er uit de fabriek uit en accepteert de trimwaarden, maar verander ze niet! als ik iets mis?

  • pamotoracing.com@gmail.compamotoracing.com@gmail.com Berichten: 33Verified User

    ik heb dit gedaan en het ziet er nu goed uit

  • pamotoracing.com@gmail.compamotoracing.com@gmail.com Berichten: 33Verified User

    afgelopen 2 dagen heb ik zoveel zingt in deze unit geprobeerd ... en ik wissel de injectorlatentie af en nu heb ik meer brandstof naar binnen! ... dit kost veel tijd om te weten wat ik moet doen en om van te gaan werk niet aan de ECU tijdens het realtime rijden / programmeren op de zijkabel, de auto start niet met de kabeldiagnose aan !!! is dit normaal in dit model?

    op de foto wat dit precies doet?

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, Als je je Boost Fuel Comp-tabel ziet als slechts 100's, stel dan Enable Boost Mapping in op False en ga vervolgens terug naar True en open de Boost Fuel Comp-tabel opnieuw. Deze tabel voegt brandstof toe voor een boost op basis van de spanning die wordt gezien door uw MAP-sensor. Hoe meer boost, hoe hoger de spanning die uw MAP-sensor zal lezen, wat op zijn beurt betekent dat er meer brandstof nodig is. U kunt hier brandstof toevoegen op basis van percentages. Een waarde van 100 betekent bijvoorbeeld dat het 100% brandstof toestaat, dus het vertrouwt alleen op uw oude brandstofkaarten. Iets boven de 100 voegt extra brandstof toe. Houd er rekening mee dat, zoals we je hebben verteld, deze turbobestanden extreem complex zijn en niet meer aan een normale gebruiker worden verstrekt. Omdat dit het geval is, bieden we niet veel ondersteuning omdat we de turbobusiness via onze drie belangrijkste dealers op dat gebied leiden: Alba Racing, Dasa Racing en Beyond Redline Performance. Dat is normaal dat de auto niet start met de 4-pins datalink die in de zijharnas van de fiets is gestoken, er is geen realtime / live-afstemming voor dat model. Bedankt, Jason A.

  • kwalterb@yahoo.comkwalterb@yahoo.com Berichten: 4Verified User

    Hallo, ik heb de turbo tune gekocht voordat deze van de plank werd gehaald. Ik heb een vraag over de Sensor Scaling. Ik gebruik een Bosch 3 Bar TMAP-sensor en ik vroeg me af of mijn deuntje zou kunnen profiteren van het correct schalen naar de ECU, maar ik kan niet begrijpen met welke schaal het Turbo-bestand oorspronkelijk is geschreven. Ik ging ervan uit dat het een GYTR 3-balk was geschaald om eruit te zien als een 1-balk voor alle niet-boost-activiteiten, maar de wiskunde is ver weg. Is de sensorspanning zo anders? Mijn Bosch leest 4.75V bij 3.07 Bar. Mijn auto rijdt goed laag en langzaam, maar heeft veel variatie in AFR's bij zwaar gas. Ik zou het willen opruimen, maar ik heb het gevoel dat mijn sensor niet helemaal is ingebeld.

Meld je aan of registreer je om te reageren.