Tukifoorumi

kartta turbolataukseen! yxz1000r: lle ei pisteytys?

2

Kommentit

  • pamotoracing.com@gmail.compamotoracing.com@gmail.com Viestejä: 33Verified User

    hei, laitoin kaikkiin polttoainekarttoihin 25% + lisää ,,, se toimii täydellisesti aina mukavasti reagoi, mutta terästä en nyt tiedä, mikä minun AFR-tavoitteeni on, joten en ylikuumenna moottoriani ja turbo voiko u kertoa minulle mitä työskennellä kanssa? Yritän vain saada parhaan sävelmän vaurioittamatta ja pelata turvallisesti!

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, suosittelen kysymään kenen tahansa olet ostanut sarjan siitä, mitä he suosittelevat kohde AFR: ään. Kiitos, Jason A.

  • pamotoracing.com@gmail.compamotoracing.com@gmail.com Viestejä: 33Verified User

    🙄

  • pamotoracing.com@gmail.compamotoracing.com@gmail.com Viestejä: 33Verified User

    teen sen nyt rikki !!!!!

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User
    muokattu October 2019

    Hei, Auton, jota ei ole alun perin varustettu turbolla, turbointi ja viritys eivät välttämättä ole kävelyä puistossa, ja varoitimme sinua moottorin vaurioista. Ota minuun yhteyttä, kun sinulla on kysyttävää tuotteestamme, josta voin auttaa. Kiitos. Jason A.

  • pamotoracing.com@gmail.compamotoracing.com@gmail.com Viestejä: 33Verified User

    se ei ole sinun syytäsi ja se ei ole minun venttiilitiiviste räjähtää ja öljy päästi ulos, kunnes se pysähtyy ... tämä moottori asetettiin tänne YAmaha-maahantuojalle !!!! Tein 100 km sillä ainoana ongelmana ei ole tietää samaa isusta ja tietoa hyvää työtä varten! enkä se ole kävely puistossa. Olen mekaanikko yli 30 vuotta, minkä vuoksi tein niin monia kysymyksiä ja samaan ei ollut vastauksia !!!

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, anteeksi, että kuulin moottori-ongelmista. Ota minuun yhteyttä, kun sinulla on kysyttävää tuotteestamme, josta voin auttaa. Kiitos, Jason A.

  • pamotoracing.com@gmail.compamotoracing.com@gmail.com Viestejä: 33Verified User

    moottori syttää nokkaa nopeudella 8000 rpm ja pysyy päällä, kunnes punainen viiva nousee alle 8000: een, kun se sammuu ... ongelma liittyy anturikarttaan lukemalla uutta 3 bar: n anturia, jota se nojaa gytr turbo -sarjalla !!!! ... Onko mahdollista poistaa tämä virhe ecuista? Kiitos.

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, jos saat CEL-vauhtia, mene Manifold DTC -ikkunaan ja aseta molemmille korkeille arvoille 5.00 Kiitos, Jason A.

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, minulla on toinen turbotiedosto, jonka haluaisin sinun kokeilevan. Minä postitan sen sinulle. Kiitos, Jason A.

  • pamotoracing.com@gmail.compamotoracing.com@gmail.com Viestejä: 33Verified User

    Olen vastaan yritän, ja anna u nyt kohtaan kiitos.

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, kerro minulle tuloksesi. Kiitos, Jason A.

  • pamotoracing.com@gmail.compamotoracing.com@gmail.com Viestejä: 33Verified User

    Hei Huomaa, että uusi kartta on hyvin erilainen sytytysajoissa .... ei polttoaineessa, ... ja se oli moottorin suurin ongelma kolmen männän 😥 räjähdyksen vuoksi .... rakennan moottorin ja yritä käyttää uutta karttaa 🤔🧐, voinko kertoa minulle kaapelin osanumeron virheiden lukemiseksi ecuun?

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, sinun pitäisi pystyä asettamaan YXZ diag-tilaan lukemaan koodeja pitämällä valintanäppäintä alhaalla ja palauttamalla se samanaikaisesti, kytke sitten näppäin päälle, pitämällä valintanäppäintä alhaalla ja palauta se noin viiden sekunnin ajan, niin näet virhekoodit kojelaudan näytössä. Kiitos, Jason A.

  • pamotoracing.com@gmail.compamotoracing.com@gmail.com Viestejä: 33Verified User

    Kiitos...

  • fcro@icloud.comfcro@icloud.com Viestejä: 1Verified User

    Hei! Olen uusi foorumi! Kilpailun Yxz: llä ei-turbolla. Suunnittelen turboa autoni. Voinko käyttää sivupyöräkarttoja ja 3 barin karttatunnistinta autossa? Teen oman turbopaketin. Kiitos

  • pamotoracing.com@gmail.compamotoracing.com@gmail.com Viestejä: 33Verified User

  • pamotoracing.com@gmail.compamotoracing.com@gmail.com Viestejä: 33Verified User

    Onko tämä normaalia?

  • hayes_matt@comcast.nethayes_matt@comcast.net Viestejä: 8Verified User

    Voitteko kertoa kuinka paljon boostia ja minkä kokoisia suuttimia tämä turbotiedosto on kartoitettu?

  • hayes_matt@comcast.nethayes_matt@comcast.net Viestejä: 8Verified User

    Mitä vasemmalla puolella olevat 0-106-numerot edustavat accel-rikastuskartassa? Sama kysymys sytytyskartasta 0-100. Ovatko nämä TP?

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, kuka myi sinulle turbotiedoston ja mikä sinulla on? Kyllä, nämä arvot ovat TPS. Kiitos, Jason A.

  • hayes_matt@comcast.nethayes_matt@comcast.net Viestejä: 8Verified User

    En ole vielä ostanut turbotiedostoa. Näin edellisessä viestissä, että teillä on turbotiedosto myytävänä $100.: lle. Kysyin, kuinka paljon lisäystä tämä turbotiedoston asetus on, ja minkä kokoisille suuttimille ja mitä polttoainetta?

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, lähetä minulle sähköpostia, jos sinulla on vielä kysyttävää. Kiitos, Jason A.

  • pamotoracing.com@gmail.compamotoracing.com@gmail.com Viestejä: 33Verified User

    mitä voin sanoa, onko tämä kartta tai ecu rajoitettu YXZ-laitteelleni, minun on laitettava PCV, jotta injektoria voidaan lisätä täyden vuoksi. Siksi lisätään ongelmia aikaisemmin .... olen yrittänyt kaikin tavoin ja nating toimii, paitsi PCV: n ollessa päällä

  • pamotoracing.com@gmail.compamotoracing.com@gmail.com Viestejä: 33Verified User

    Olen yrittänyt kasvattaa taulukon arvoja, eikä se muuta AFR-lukemaa? Voiko sama kertoa minulle, mikä on ongelma, se näyttää tehtaaltaan ja hyväksyy leikkausarvot, mutta älä muuta niitä! puuttuuko jotain?

  • pamotoracing.com@gmail.compamotoracing.com@gmail.com Viestejä: 33Verified User

    Olen tehnyt tämän ja näyttää siltä, että se on nyt ok

  • pamotoracing.com@gmail.compamotoracing.com@gmail.com Viestejä: 33Verified User

    viimeiset 2 päivää hei ovat yrittäneet niin monta laulua tässä laitteessa ... ja vaihdan injektorin latenssia ja nyt minulla on enemmän polttoainetta! ... tämä vie paljon vapaata aikaa, jotta voisimme huutaa mitä tehdä ja mennä minusta älä pääse työskentelemään ECU: n kanssa reaaliaikaisessa ratsastuksessa / ohjelmoinnissa sivukaapelilla, auto ei aloita kaapelin diagnoosilla !!! onko tämä normaalia tässä mallissa?

    kuvassa, mitä tämä tarkalleen tekee?

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, Jos näet Boost Fuel Comp -taulukon olevan vain 100, aseta Enable Boost Mapping -asetukseksi False, aseta sitten takaisin True ja avaa Boost Fuel Comp -taulukko uudelleen. Tämä taulukko lisää polttoainetta lisättäväksi MAP-anturisi jännitteen perusteella. Mitä enemmän nostaa, sitä korkeampi jännite MAP-anturi lukee, mikä puolestaan tarkoittaa sitä enemmän polttoainetta. Voit lisätä polttoainetta tähän prosenttiosuuden perusteella. Esimerkiksi arvo 100 tarkoittaa, että se sallii 100%-polttoaineen, joten se perustuu vain vanhoihin polttoainekarttoihisi. Kaikki yli 100 lisää polttoainetta. Pidä mielessä, koska olemme kertoneet sinulle, että nämä turbotiedostot ovat erittäin monimutkaisia eikä niitä anneta enää tavallisille käyttäjille. Tässä tilanteessa emme tarjoa paljon tukea, kun vietämme turboliiketoimintaa kolmen päämyyjämme kautta: Alba Racing, Dasa Racing ja Beyond Redline Performance. Se on normaalia, jos auto ei ala 4-napaisella datalinkillä, joka on kytketty polkupyörän valjaisiin, tälle mallille ei ole reaaliaikaista / live-viritystä. Kiitos, Jason A.

  • kwalterb@yahoo.comkwalterb@yahoo.com Viestejä: 4Verified User

    Hei, ostin turbon ennen kuin se otettiin pois hyllystä. Minulla on kysymys anturin skaalauksesta. Käytän Bosch 3 Bar TMAP-anturia ja mietin, voisiko sävelmäni hyötyä sen asianmukaisesta skaalaamisesta ECU:hun, mutta en ymmärrä, millä mittakaavalla Turbo-tiedosto alun perin kirjoitettiin. Oletin, että se oli GYTR 3 Bar, joka on skaalattu näyttämään 1 baarilta kaikessa ei-tehostetoiminnassa, mutta matematiikka on kaukana. Onko anturin jännite niin erilainen? Boschini lukee 4,75 V 3,07 baarissa. Autoni kulkee hyvin matalalla ja hitaasti, mutta AFR-arvoissa on paljon vaihtelua raskaan kaasun alla. Haluaisin puhdistaa sen, mutta minusta tuntuu, että anturini ei ole oikein kytketty.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.