Tukifoorumi

Olen noob toivoa, että joku voi valaista

skate_board26@yahoo.comskate_board26@yahoo.com Viestejä: 1Verified User
sisään R1

Sain juuri penkkivirittimesi "paketin" FTECU: lta, tämä on ensimmäinen kerta, kun yritän virittää polkupyörää tai koskaan tehdä sen niin pitkälle, minulla on vuoden 2018 r1-korppi, olen asentanut 3/4 M4-katutason pakokaasun, sitten että Pyörä on 100% varastossa Huomasin, että se on ollut laihaa siitä lähtien, kun kissa poistettiin ja poistettiin, mikä johti minut tänne, kuullen paljon hyviä asioita FTECU: sta ja päätin antaa sille kuvan seurasin kehotteita ja latain ohjelmiston ja olin Tarkastellessani julkisia tiedostoja, mutta näen vain "varastossa", "rajoittamattomat" tiedostot, jotka koskevat omaa polkupyörääni ja vuotta, huomasin, että haudat tarjoavat karttoja r1: lle, mutta vasta vuoteen 2017 asti, en ole varma, toimiiko se minun vuodelle 2018 enkä halunnut riski mitään vahinkoa, joten päätti olla käyttämättä niitä, voiko kukaan valaista tai osoittaa minua oikeaan suuntaan id kuten joitakin tietoja siitä, mitä "rajoittamattomat" tiedostot ovat muita, ne rajoittamattomia kaasukarttoja ja otaksin päästöjä, mitä voin tehdä suhteen minun laiha asiani en ole sävel r ja älä tunne olosi mukavaksi virittäessäni tai tekemällä muutoksia yksin kiitos ajastasi

Kommentit

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Viestejä: 1,071Staff User

    Hei, Haluat varmistaa, että käytät vain tiedostojen osien numeroita, jotka vastaavat ECU-osanumeroa. Tässä tapauksessa teit oikein, kun et käyttänyt vuoden 2017 Graves-tiedostoa. Ehdotan, että käytät sovelluksessasi Rajoittamaton-tiedostoa. Tuo kartta on melkein täsmälleen sama kuin luulet sen olevan. Otamme varastokartan ja poistamme kaikki nopeuteen / vaihteeseen / päästöihin perustuvat rajoitukset ja sitten optimoimme sen suorituskykyyn yleensä täydellä pakojärjestelmällä. 3/4-järjestelmäsi ei todellakaan ole paljon erilainen kuin koko järjestelmä, joten kartan pitäisi toimia sinulle parhaiten. Kiitos, Jason A.

  • haowiekaboom@yahoo.comhaowiekaboom@yahoo.com Viestejä: 5Verified User


Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.