Helpforum

Deze licentie is niet meer in bruikbare staat, neem contact op met ondersteuning

'Hallo Voor wat achtergrond is dit mijn eerste ecu-flitser en dit is op een fz 07 2rc-8591a-00 uit 2015. Ik kon mijn ecu doornemen en licentiëren, mijn deuntje maken en het deuntje schrijven. Nadat het programma klaar was met schrijven, veranderde het van status naar Status: Verificatieprogramma. Ik liet het meer dan anderhalf uur verifiëren en het leek alsof het niets deed. Ik keek door het forum en zag geen vergelijkbare problemen binnen het forum en vandaag is het zaterdag, dus de ondersteuning was niet open, dus besloot ik het venster te sluiten en opnieuw te schrijven. Tijdens het schrijven van de ecu staat er "Geen geregistreerde ecu gevonden. Wilt u een licentie voor deze ecu kopen?". Als ik de ecu probeer te lezen, staat er: "Deze licentie is niet meer in bruikbare staat, neem contact op met ondersteuning." gevolgd door "Status: Fail: ECU is eigendom van een andere gebruiker." Heeft iemand enig advies voordat ik maandag de klantenservice bel zodra ze zijn geopend?

Comments

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

    Maak alsjeblieft niet meerdere berichten over hetzelfde onderwerp. Je hebt een antwoord in je vorige bericht.

  • puttedixi@hotmail.computtedixi@hotmail.com Berichten: 7Verified User

    Ik kreeg dit bericht (zie foto) toen ik probeerde de Active Tune Trim Map te maken. Kreeg ook alleen nullen op de kaart. Wat is er mis en wat moet ik doen?


  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User

    Hallo, Het lijkt erop dat iets ervoor heeft gezorgd dat uw licentie de status "Poging heeft ondernomen". Ik heb de licentie voor u gereset en u moet opnieuw een volledige flits van de ECU uitvoeren. Bedankt, Jason A.

  • puttedixi@hotmail.computtedixi@hotmail.com Berichten: 7Verified User


    Hoi! Ik heb jullie een paar dagen geleden gebeld en het was de bedoeling dat jullie mijn licentie opnieuw zouden opstarten of iets dergelijks, maar ik heb nog steeds hetzelfde probleem ... als ik probeer actief te trimmen, krijg ik het bericht: "De licentie is niet meer in bruikbare staat, neem dan contact op met ondersteuning. " en allemaal nullen op de kaart .. Ik had geen toegang tot mijn fiets op het moment dat ik je belde en kon niet controleren of het opnieuw opstarten werkte of niet tot vandaag, dus hoe gaan we verder?

  • puttedixi@hotmail.computtedixi@hotmail.com Berichten: 7Verified User

    Hoi! Ik heb jullie een paar dagen geleden gebeld en het was de bedoeling dat jullie mijn licentie opnieuw zouden opstarten of iets dergelijks, maar ik heb nog steeds hetzelfde probleem ... als ik probeer actief te trimmen, krijg ik het bericht: "De licentie is niet meer in bruikbare staat, neem dan contact op met ondersteuning. " en allemaal nullen op de kaart .. Ik had geen toegang tot mijn fiets op het moment dat ik je belde en kon niet controleren of het opnieuw opstarten werkte of niet tot vandaag, dus hoe gaan we verder?

Meld je aan of registreer je om te reageren.