Helpforum

Ik vergat de melodie op mijn motor te lezen voordat ik de melodie veranderde

steveschurman@gmail.comsteveschurman@gmail.com Berichten: 7Verified User

Ik vergat de melodie op mijn motor te lezen voordat ik de melodie veranderde. Nu sterft de fiets (met een leo vince middenpijpdemper en voorraadluchtfilter) als ik hem gas geef op een onbeperkt deuntje B67-8591A-10 (VS) met een power commander-melodie voor de leo vince middenpijp. Het zal ook niet op de voorraadtune draaien. Als enig personeel zou kunnen helpen of iemand anders, zou dit zeer op prijs worden gesteld.

Comments

  • jason@ftecu.comjason@ftecu.com Berichten: 1,071Staff User
    bewerkt July 2020

    Hallo, die ECU's zijn niet standaard leesbaar, dus je zou het toch niet kunnen voorlezen voordat je het flitste. Heb je geprobeerd alleen de onbeperkte melodie te gebruiken zonder dat een brandstofinvoerbestand voor de pc werd geüpload? Bedankt, Jason A.

  • steveschurman@gmail.comsteveschurman@gmail.com Berichten: 7Verified User

    Nu staat er niet eens dat ik kan uploaden dat het geen geregistreerde ecu is, het licentienummer is 1E980041 en het blijft me vragen of ik een licentie wil kopen. Ik heb een stabiele verbinding.

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User
    bewerkt July 2020

    Uw ECU-licentie is in staat van poging omdat uw laatste flash-proces niet is voltooid. We moeten uw licentie opnieuw instellen om de licentie opnieuw te kunnen gebruiken. Het probleem dat u tegenkomt, is meestal gerelateerd aan een beschadigd Dynojet-bestand dat in een FTECU-bestand is geïmporteerd. Wat is uw ECU-onderdeelnummer? (Het staat op de sticker "Denso" bovenaan). Heeft u uw ECU-onderdeelnummer gekoppeld aan het bestandsonderdeelnummer in Bestandsbeheer? Zoek het juiste STOCK ECU-afbeeldingsbestand en flits dat eerst in de ECU (zonder wijzigingen, geen Dynojet-brandstofkaarten of zoiets). Start de fiets om hem een beetje te laten lopen, zet hem dan uit en flits het juiste onbeperkte bestand naar de ECU (zonder Dynojet-brandstofkaartimport).

  • steveschurman@gmail.comsteveschurman@gmail.com Berichten: 7Verified User

    Hoe reset ik de licentie? De kaart is voor dezelfde ECU die ik op 10 eindig. Ik kan ook geen andere uploaden.

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

    We hebben de licentie gereset, dit kan alleen hier worden gedaan.

  • steveschurman@gmail.comsteveschurman@gmail.com Berichten: 7Verified User

    Laat maar. Ik weet niet zeker of jullie het probleem hebben opgelost, maar ik klikte op update-e-mail daarna werkte het.

Meld je aan of registreer je om te reageren.