Helpforum

ECU niet registreren 2

sherwinroys@gmail.comsherwinroys@gmail.com Berichten: 5Verified User

Ik was bezig met het schrijven naar mijn ECU wanneer er midden in het proces staat "server off". Ik wachtte een klein beetje maar er gebeurde niets gedurende enkele minuten, dus ik sloot de applicatie. Toen ik de tuning-suite opnieuw opende en probeerde te schrijven naar ECU, herkent het programma mijn ECU niet meer of zegt het dat het niet geregistreerd is. Ik probeerde de optie te vinden om het harnas opnieuw met de ECU te trouwen, maar het niet te vinden. In plaats daarvan vraag ik direct om een nieuwe licentie te kopen. Ik vraag me gewoon af waarom toen ik op Read ECU klikte, het nog steeds een licentie onder mijn account laat zien en waarom niet zal communiceren. Hier zijn enkele schermafbeeldingen van de foutmeldingen die ik heb gekregen. Geef alstublieft aan op welke manier dan ook om deze fout te omzeilen (het kopen van een nieuwe licentie is op dit moment niet mijn optie, mijn fiets draait nog steeds prima).


tagged:

Comments

  • sherwinroys@gmail.comsherwinroys@gmail.com Berichten: 5Verified User

    Zoals u ziet, was de registratie gefixeerd op het eerste probleem, maar op de tweede heb ik geen idee hoe ik mijn ECU weer moet herkennen.

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

    Sluit de software, start uw computer opnieuw op en probeer het opnieuw. U kunt een harnas niet opnieuw registreren; Zodra het is toegewezen aan een account, is het permanent.

  • sherwinroys@gmail.comsherwinroys@gmail.com Berichten: 5Verified User
    bewerkt August 2019

    Ik heb nog steeds een probleem met de licentie / registratie van mijn ECU sinds 12 juli nadat de server was uitgeschakeld. Ik kon tot nu toe niet op mijn fiets komen omdat ik op vakantie was. Wanneer ik probeer verbinding te maken met mijn ECU, zal er nog steeds worden gezegd dat deze een licentie nodig heeft of dat de licentie niet bruikbaar is. Ik heb deze ECU Flash maar één keer gebruikt en het geeft me deze problemen. Mijn fiets loopt echter nog steeds goed, alleen kan ik niets doen op deze $350-draad. Ik heb gedaan wat je me hierboven adviseerde: Sluit de software, start de computer opnieuw op en heb het meerdere keren geprobeerd, maar zonder succes. Alsjeblieft ... alsjeblieft ... help. Bedankt.


  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

    Heb je het de laatste tijd opnieuw geprobeerd? Uit uw licentie blijkt dat deze automatisch opnieuw is ingesteld.

  • jcrz.lopez422@gmail.comjcrz.lopez422@gmail.com Berichten: 1Verified User

    hallo, het vraagt me of ik een andere licentie wil kopen, ik reset mijn computer en begon een paar keer helemaal opnieuw en kreeg altijd hetzelfde licentiebericht. Wat moet ik doen?

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

    Uw licentie was in poging tot staat vanwege een probleem tijdens uw flash, het is gereset. Je zou goed moeten zijn om opnieuw te flitsen, je zult opnieuw beginnen alsof dit de eerste keer is dat de ECU knippert vanwege de reset.

  • btmondy@yahoo.cabtmondy@yahoo.ca Berichten: 1Verified User

    hoe krijg ik nu reset ??? dezelfde problemen hebben.

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User
    bewerkt June 2020
Meld je aan of registreer je om te reageren.