Supportforum

Kan inte hämta installationsanvisningar för FZ1

andymancamera@gmail.comandymancamera@gmail.com Inlägg: 4Verified User

Som titeln säger kan jag inte få installationsanvisningarna för FZ1. Jag har fått veta att jag har en oanvänd licens och att dokumentet inte matchar. Efter att ha övertygat detta får jag bara meddelandet "rendering" och inget händer. Jag förstår inte riktigt hur jag ska aktivera min licens. Jag har följt alla möjliga steg i snabbstartsguiden. Det enda som kvar är att ansluta till ECU, men för det jag behöver, gissade du det, installera instruktioner! Vilken hjälp som helst skulle uppskattas.

kommentarer

  • andymancamera@gmail.comandymancamera@gmail.com Inlägg: 4Verified User

    För extra information har jag provat på 2 olika datorer, på 2 olika webbläsare. Ingen glädje

  • kento_ftecukento_ftecu Inlägg: 776Staff User

    Ursäkta om nedladdningsfrågorna, vårt dev-team kommer att ha en lösning upparbetad senare i dag.

  • andymancamera@gmail.comandymancamera@gmail.com Inlägg: 4Verified User

    Tack för svaret Kent. Tyvärr jobbar det fortfarande inte och min enda chans att installera satsen innan jag måste gå tillbaka till jobbet i en vecka är borta. Kan du eventuellt bara maila mig installationsanvisningarna?

  • kento_ftecukento_ftecu Inlägg: 776Staff User

    Försök att avinstallera och installera om programvaran, det här är ett måste. Om du fortfarande har problem, vänligen meddela oss specifika uppgifter, eftersom det kan vara ett problem med ditt specifika konto.

Logga in eller registrera dig för att kommentera.