Tukifoorumi

FZ1: n asennusohjeita ei voi ladata

andymancamera@gmail.comandymancamera@gmail.com Viestejä: 4Verified User
sisään FZ 1

Kuten otsikko sanoo, en voi saada asennusohjeita FZ1: lle. Minulle kerrotaan, että minulla on käyttämätön lisenssi ja että asiakirja ei vastaa. Tämän ohittamisen jälkeen saan vain "renderointitiedoston" viestin ja mitään ei tapahdu. En myöskään ymmärrä, miten minun pitäisi aktivoida lisenssi. Olen seurannut kaikkia mahdollisia vaiheita pikakäynnistysoppaassa. Ainoa asia, joka on jäljellä, on kytkeä ECU: hun, mutta tarvitsen sitä, arvasit sen, asenna ohjeet! Kaikki apu olisi tervetullutta.

Kommentit

  • andymancamera@gmail.comandymancamera@gmail.com Viestejä: 4Verified User

    Lisätietoa olen kokeillut kahdella eri tietokoneella kahdella eri selaimella. Ei iloa.

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User

    Pahoittelut latausongelmista, meidän dev-tiimillämme on ratkaisu, joka on kehitetty myöhemmin tänään.

  • andymancamera@gmail.comandymancamera@gmail.com Viestejä: 4Verified User

    Kiitos vastauksesta Kent. Valitettavasti se ei vieläkään toimi, ja ainoa tilaisuus asentaa paketti ennen kuin joudun palaamaan töihin toiseen viikkoon on mennyt. Voisitteko vain lähettää minulle sähköpostin asennusohjeet?

  • kento_ftecukento_ftecu Viestejä: 776Staff User

    Yritä poistaa ohjelmiston asennus ja asentaa se uudelleen, tämä on pakollinen. Jos sinulla on edelleen ongelmia, ilmoita meille erityispiirteet, koska se voi olla ongelma tietyllä tililläsi.

Kirjaudu sisään tai Rekisteröidy kommentoidaksesi.