Helpforum

Installatie-instructies voor FZ1 kunnen niet worden gedownload

andymancamera@gmail.comandymancamera@gmail.com Berichten: 4Verified User

Zoals de titel al zegt, kan ik de installatie-instructies voor de FZ1 niet krijgen. Er is mij verteld dat ik een ongebruikte licentie heb en dat het document niet overeenkomt. Nadat ik dit heb overschreven, ontvang ik alleen het bericht 'renderbestand' en gebeurt er niets. Ook begrijp ik niet echt hoe ik mijn licentie moet activeren. Ik heb alle mogelijke stappen in de snelstartgids gevolgd. Het enige wat overblijft is om verbinding te maken met de ECU, maar daarvoor heb ik het nodig, je raadt het al, installeer instructies! Alle hulp wordt op prijs gesteld.

Comments

  • andymancamera@gmail.comandymancamera@gmail.com Berichten: 4Verified User

    Voor extra informatie heb ik het op 2 verschillende computers geprobeerd, in 2 verschillende browsers. Geen vreugde.

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

    Excuses voor de downloadproblemen, ons Dev-team zal later vandaag een oplossing hebben.

  • andymancamera@gmail.comandymancamera@gmail.com Berichten: 4Verified User

    Bedankt voor de reactie Kent. Helaas werkt het nog steeds niet en mijn enige kans om de kit te installeren voordat ik weer een week moet werken is weg. Kunt u mij de installatie-instructies gewoon even e-mailen?

  • kento_ftecukento_ftecu Berichten: 776Staff User

    Probeer de-installeren en opnieuw installeren van de software, dit is een must. Als je nog steeds problemen ondervindt, laat ons dan de details weten, want het kan een probleem zijn met je specifieke account.

Meld je aan of registreer je om te reageren.